בית"ר י-ם לאוהדים: "אפס סובלנות כלפי גזענות"

אוהדי ביתר. ישתפו פעולה
אוהדי ביתר. ישתפו פעולה | צילום: אסף קליגר

הקהל ישיר "הקבוצה הציונית" במקום "הגזענית" נגד אורדבסי (19:50, ספורט1 וב-HD)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח הערב (חמישי, שידור חי החל מהשעה 19:50 בספורט1 וב-HD) בגומלין סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית את אורבדסי שימקנט. אחרי תיקו 0:0 במשחק הראשון, תצטרך בית"ר לנצח את היריבה הקזחית כדי לעלות לסיבוב המוקדמות השני, שם תחכה לה שרלרואה הבלגית. כ-18 אלף צופים צפויים לדחוף את הקבוצה באיצטדיון טדי.

 

באופ"א יעקבו מקרוב אחר התנהגות האוהדים, כאשר כל קריאה גזענית פרובוקטיבית עלולה להרחיק את בית"ר ירושלים מהמפעל. במועדון מודעים להשלכות ולנוכחות של אנשי אופ"א באיצטדיון. בקבוצה פועלים במרץ למנוע קריאות גנאי ונאצות נגד ערבים, ובעיקר את השיר המוכר בתחילת כל משחק: "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה". האוהדים ימחקו את המילה גזענית וישירו הערב: "הקבוצה הציונית של המדינה".

 

 

בשעות הצהריים הוציאה בית"ר הודעה לאוהדיה: "קהל יקר, בישיבה שנערכה הבוקר עם המשקיף מטעם אופ"א הובהר למעלה מכל ספק כי תתקיים מדיניות של אפס סובלנות כלפי גילוי גזענות ו/או אלימות. הוזהרנו כי המועדון צפוי לעונשים כבדים עד כדי הרחקה מהמפעלים האירופיים וקנסות כבדים. אנא, בואו נוכיח כי יש לנו את הקהל הטוב, התומך והספורטיבי במדינה".

 

אגב, פרט לאנשי אופ"א יגיעו לאיצטדיון שני נציגים מטעם שרלרואה, שנחתו בארץ ויעקבו אחרי יריבתם הבאה. המאמן סלובודאן דראפיץ' ושחקניו מאמינים שהקבוצה תעלה לשלב הבא בו כבר יוכלו להשתתף שחקני הרכש ניסו קפילוטו, ולאד מוראר ופאבלו דה לוקאס. שלושה שינויים צפויים הערב במשחק לעומת ההרכב ששיחק בשימקנט: אלי דסה יתפוס את מקומו של תומר ירוחם, דני פרדה יחליף את לידור כהן הפצוע ועומר נחמני את אורי מגבו.

 

כפי שפורסם לראשונה ב"ספורט1", החלוץ הרומני ולאד מוראר טוען לכאבים בשרירי הבטן ומושבת בשלב זה מאימונים. בקבוצה שלחו את השחקן לבדיקת אולטרסאונד שרק לאחריה יתברר אם הוא חייב במנוחה ארוכה שתמנע ממנו לשחק בשבועות הקרובים.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלי דסה, דניאל אסקלינג, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', קלאודומיר פריירה, לירוי צעירי, דני פרדה, עומר נחמני, עומר אצילי, דובב גבאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי