נתניה: "קרב" על סרט הקפטן בין פרץ לעידו לוי

שחקני נתניה. מתיחות בחדר ההלבשה
שחקני נתניה. מתיחות בחדר ההלבשה | צילום: עדי אבישי

השניים רואים בעצמם מועמדים, דורה יכריע. שחקן: "אולי כדאי לתת לשניהם ולוותר על פירס כקפטן משותף"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה אמנם רק פתחה את האימונים השבוע, אבל מתחת לפני השטח ועל פי מספר שחקנים בקבוצה, מורגשת מתיחות גדולה בחדר ההלבשה. הרקע לדברים: "ירושת" סרט הקפטן של ערן לוי, שכזכור נפצע לפני כשבוע באימון אישי ויושבת מפעילות לפחות בחצי העונה הקרובה.

 

הפציעה של לוי הותירה ואקום גדול בחדר ההלבשה של נתניה ויש מספר שחקנים אשר רואים את עצמם כקפטנים החדשים של הקבוצה, כאשר השניים עליהם מדובר הם עומר פרץ ועידו לוי. כאן המקום להדגיש שגם פרץ, שהחל את עונתו הרביעית ברצף בקבוצה וגם לוי שגדל במועדון, נחשבים ראויים ביותר על ידי ההנהלה, צוות האימון והקהל, אולם יש צורך לבחור באחד מן השניים, כאשר הזר הברזילאי, רומאריו פירס, יהיה ככל הנראה הקפטן השני של הקבוצה בכל סיטואציה.

 

 

פרץ כבר החל לקחת יוזמה והחליף את ערן לוי בהודעות לשחקנים בקבוצות הוואטסאפ השונות של השחקנים, כאשר לוי לעומת זאת ממתין להחלטתו של המאמן שלומי דורה בעניין ורואה בעצמו, באופן טבעי יש לומר, כקפטן הבא.

 

גם בחדר ההלבשה של נתניה הדעות חלוקות וחצויות בקרב השחקנים האחרים לגבי מי צריך לענוד את סרט הקפטן, כאשר מצד אחד ישנם לא מעט שחקני בית שמצודדים בלוי ורוצים לראות שחקן "מקומי" הופך למנהיג הבא, אלא שמצד שני יש שחקנים בכירים שרואים בפרץ כמנהיג האולטימטיבי של הקבוצה ודמות לחיקוי והערצה בקהל.

 

"הסיטואציה לא הכי נעימה וכדאי ששלומי ישים לזה סוף. אולי גם כדאי לוותר על הרעיון של רומאריו ולתת לשניהם", אמר שחקן בכיר בנתניה, "עידו מצד אחד שחקן בית וחייבים לתת לזה משקל, מצד שני עומר הוא דמות אדירה וגבר שבגברים. ראינו שגם במכבי ת"א בחרו בערן זהבי ולא בטל בן חיים כקפטן. אני מקווה שהדברים יסתדרו".

 

היום (חמישי) חתם בקבוצה הבלם דודי תירם, בלם שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ושיחק בעונה החולפת במדי קריית גת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי