הפועל תל אביב הגישה הצעה לדובב גבאי

גבאי חוגג. בשנה הבאה בבלומפילד?
גבאי חוגג. בשנה הבאה בבלומפילד? | צילום: אסף קליגר

האדומים בעקבות חלוץ ב"ש שעשוי לעזוב. אלטמן קיבל פניה

(גודל טקסט)

אחרי שהמאמן הספרדי, ססאר מנדיונדו החל בעבודתו באופן רשמי, הפועל ת"א ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה. לספורט1 נודע כי הקבוצה פנתה לשני שחקנים משמעותיים במטרה לצרפם לסגל המתגבש של הספרדי.

 

השחקן הראשון שקיבל הצעה כספית הוא חלוץ הפועל ב"ש, דובב גבאי, שקיבל הצעה משודרגת מאלונה ברקת אולם בסביבתו טענו כי ההצעה היא בגדר "לעשות צחוק מעבודה", כלשונם ולא מן הנמנע שאם ברקת לא תעלה את ההצעה, או לחילופין תביא חלוץ נוסף כמו שמתסמן, גבאי ימצא את עצמו בחוד ההתקפה של האדומים מת"א דווקא.

 

 

שחקן נוסף בו מנדיונדו מעוניין וקיבל החלטה יחד עם עדי קריספין שהוא רוצה בשירותיו, הוא קשר הפועל פ"ת בעונה החולפת, עומרי אלטמן. אלטמן, מבוקש מאוד גם בקרית שמונה ובהפועל בודקים כעת האם הקשר הוא שחקן חופשי או שמה יש לו מחוייבות חוזית מול מכבי ת"א, כאשר איזי שרצקי כאמור גם הוא לוטש עיניים לשחקן ורוצה להביאו במקומו של רועי קהת.

 

שחקן נוסף שטרם וקיבל הצעה כספית ויש התעניינות מקצועית לגביו הוא קשר מכבי נתניה בעונה החולפת ושחקנה של בית"ר טוברוק, דיא סבע.

 


עומרי אלטמן. קיבל פנייה (עדי אבישי)

 

העובדה שמנכ"ל הקבוצה, ניר ענבר, משמש גם כעורך דינו של בעלי טוברוק, אריק איזיקוביץ', העמיקה משמעותית את היחסים בין המועדונים כאשר אייל דנין, הבולט בקבוצת הנוער של טוברוק בעונה החולפת יסגור היום את תנאיו בחודרוב וגם איעד אבו עביד יעשה ככל הנראה את הדרך להפועל ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי