"לא תמיד המשכיות היא דבר טוב"

פאקו. עוזב עם טרבל
פאקו. עוזב עם טרבל | צילום: עדי אבישי

פאקו ומכבי ת"א נפרדים: "גם אני וגם המועדון מרגישים צורך בשינוי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) מסיבת עיתונאים בה, לאחר אינספור ספקולציות, הוכרז על עזיבתו של פאקו אייסטראן והחלפתו במאמן אחר.

 

"התכנסנו כדי לבשר לכם כי המאמן, פאקו אייסטראן, לא ימשיך במועדון", אמר המנכ"ל מרטין ביין בפתיחה. "זה הזמן להמשיך הלאה", הוסיף המאמן. "הגענו לנקודה שגם המועדון וגם אני מרגישים צורך בשינוי". 

 

המנג'ר, ג'ורדי קרויף, שככל הנראה עומד מאחורי ההחלטה להיפרד מהבאסקי החמיא למאמן: "ג'ורדי: "אני מודה לפאקו. הוא הגשים את כל יעדיו. שמו יהיה רשום באותיות גדולות בהיסטוריה של המועדון. מודה לו מאוד ומאחל לו בהצלחה".

 

 

מסיבת העיתונאים כונסה באופן די פתאומי, כמה שעות לפני שהצהובים יארחו את מכבי פתח תקווה במחזור סיום העונה.

המאמן הבאסקי אמנם הגיע אחרי שהקבוצה כבר הודחה מאירופה והצליח בכל החזיתות המקומיות, כולל טרבל היסטורי ראשון בתולדות המועדון. בסיום עונה אחת בלבד 

מסיבת עיתונאים מחויכת למדי, בהינתן הנסיבות (עדי אבישי)

"נהניתי מכל רגע כאן. תודה על מסע נהדר", הוסיף פאקו. "כשהגעתי הציבו לי יעדים לא פשוטים, אבל השגנו את כולן. חייב להגיד שקיבלתי סגל נהדר, בזכותו של ג'ורדי. זה הזמן להמשיך הלאה למטרות חדשות".

 "המשכיות חשובה לכל מועדון. אבל היו לנו שיחות והגענו להבנות הדדיות", התייחס ביין לסוגיה החריגה בה מאמן הזוכה בטרבל, עוזב את המועדון. דווקא פאקו לא התקשה להסביר את הסיטואציה: "לא תמיד המשכיות היא הטובה ביותר. לא למועדון ולא למאמן".

"הייתה לי תחושה כזו כבר לפני כמה שבועות", הודה פאקו. "אבל חיכיתי עם זה קצת עד שארגיש בטוח, כך היה גם מבחינת המועדון. לא רציתי לקחת החלטה מהירה".

"לא תמיד המשכיות היא הטובה ביותר" (עדי אבישי)

"הוא הרגיע ברגע לא קל", הודה קרויף, "והיה עליו לחץ מיוחד להתחרות מיד. הוא הגשים את כל יעדיו. שמו יהיה רשום באותיות גדולות בהיסטוריה של המועדון. מודה לו מאוד ומאחל לו בהצלחה".

 

על הסיבה לעיתוי ההודעה, הסביר המנג'ר את מסיבת העיתונאים החצי-מאולתרת: "חשבנו שעדיף להודיע על כך לפני המשחק, כדי לאפשר לאוהדים ולכולם להיפרד מהמאמן שאחראי על העונה הנהדרת הזו".

 

ג'ורדי. "רצינו לאפשר לאוהדים להיפרד" (עדי אבישי)

 

"אני לא יודע מה המטרות הבאות שלי", הודה פאקו. "אחכה עד שתגיע הצעה מעניינת שיכולה לקדם אותי".

 

ג'ורדי קרויף הכחיש כי ידועה לו זהות המאמן הבא של מכבי ת"א, אך דאג להבהיר כי הוא לא יהיה מקומי: אני לא חושב שיגיע מאמן ישראלי הקיץ", אמר בפשטות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי