מו"מ מתקדם בין איתן טיבי למכבי תל אביב

טיבי. צפוי להישאר בצהוב-כחול
טיבי. צפוי להישאר בצהוב-כחול | צילום: דני מרון

במועדון חוששים כי הבלם יעזוב לחו"ל והגישו הצעה לחוזה חדש לארבע שנים

(גודל טקסט)

בשבוע הבא תחל מכבי תל אביב רשמית את אימוניה לעונת 2015/16 ולקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות, הרי שהבעלים הקנדי מיץ' גולדהאר הבהיר כי העונה הוא רוצה לראות את הקבוצה משתתפת בשלב הבתים של ליגת האלופות.

 

המאמן החדש סלבישה יוקאנוביץ' עומד למבחן התוצאה ללא הנחות והסרבי הוא זה שאמור להביא לאוהדים את העלייה לשלב הבתים. גורם המקורב למכבי תל אביב אמר לקראת פתיחת העונה: "המשימה הראשונה של המאמן החדש תהיה במוקדמות ליגת האלופות. המשימה על פי גולדהאר ברורה וההצלחה או הכישלון בה יכתיבו את המשך הדרך והעונה. גולדהאר יעמיד לרשות ג'ורדי קרויף ויוקאנוביץ' את כל אשר נחוץ להם ולמועדון".

 

 

בימים אלו מתנהל מו"מ מתקדם עם הבלם איתן טיבי על הארכת חוזהו למשך ארבע שנים במקביל להסכם שיש לו לעונה אחת נוספת. טיבי, כמו ערן זהבי שכבר חתם על חוזה לחמש שנים, רצוי במועדון והארכת חוזה עשויה למנוע את יציאתו לאירופה. למרות זאת, אם טיבי יבקש לצאת לשחק באירופה המועדון לא יעמוד בדרכו.

 

השם החם בקבוצה הוא כמובן מגן בית"ר ירושלים אלי דסה, שמכבי תל אביב ממשיכה במו"מ להבאתו לקריית שלום מול אלי טביב בנוסחה של כסף ושחקנים, מהלך אותו ינסו לקדם בימים הקרובים.

 

בנוסף בקבוצה ממשיכים במסע ניסיונות השכנוע לצרף את אחד מבין הליגיונרים עומר דמארי ותומר חמד לשוב לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי