דה לוקאס לא יגיע לבית"ר. שלומי אזולאי ממשיך

דה לוקאס. העדיף את הליגה הרוסית
דה לוקאס. העדיף את הליגה הרוסית | צילום: Gettyimages

הספרדי ויתר על ההצעה מהבירה וישחק ברוסיה. טביב מימש את האופציה על הקשר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים מימשה היום (שלישי) את האופציה על הקשר שלומי אזולאי ונראה כי הוא ימשיך במועדון בעונה הבאה. הקשר, שנחשב לאחת מתגליות העונה ומחוזר אחרי מכבי ת"א, נרכש על-ידי אלי טביב תמורת 180 אלף שקלים שיועברו למועדונו הקודם, הפועל ראשון לציון.

 

קשר אחר שבבית"ר ירושלים ציפו לראותו בקבוצה בעונה הבאה, הספרדי פאבלו דה לוקאס, הודיע לראשי המועדון כי החליט לוותר על הצעתו של טביב שעמדה על כ-175 אלף יורו. יתרה מכך, סוכנו של הקשר הספרדי סיפר כי לקשר ששיחק בעונה שעברה בפטרולול הרומנית הצעה מקבוצה בליגה הרוסית ושם הוא צפוי לשחק.

 

 

ספרדי נוסף שלא יהיה בבית וגן הוא הבלם ססאר ארסו, שלאחר עונה מוצלחת בקבוצה לא ימשיך במועדון. הבעלים אלי טביב לא מימש את האופציה שהייתה על השחקן ולא הוגשה לו כל הצעה כספית חדשה.

 

ארסו מבוקש על ידי הפועל תל אביב, ובשיחות שערך השחקן עם גורמים בבית"ר ירושלים הוא לא שלל אפשרות לעבור לאדום וסיפר על התעניינותם.

 

בית"ר ירושלים מבקשת לצרף שחקנים נוספים עד מועד הרישום למוקדמות הליגה האירופית בשבוע הבא. המאמן סלובודאן דראפיץ' מבקש להחתים את הקשר לירוי צעירי ואת אלמוג בוזגלו שנמצאים במו"מ מתקדם.

 

קשיים התגלו אתמול במו"מ עם הבלם ניסו קפילוטו ששב לשווייץ. המאמן ביקש מאלי טביב לנסות ולהשאיר בקבוצה את הקשר חנן ממן.

 

 

 

Hala madrid 

A photo posted by ofirkriaf (@ofirkriaf) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי