בזכות מדובב: פוענח ניסיון ההתנקשות בטביב

טביב. לא ברור מי שלח את המתנקשים
טביב. לא ברור מי שלח את המתנקשים | צילום: אבשלום ששוני

אחד מהחשודים בירי על בעלי בית"ר הוא בלם הרצליה, דימה רובינסקי

(גודל טקסט)

פוענח ניסיון החיסול של אלי טביב, בעל קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, כך פרסמה היום (שלישי) היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב במשטרה.



המשטרה תגיש לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד שלושת העצורים החשודים בניסיון חיסולו של טביב במקביל לבקשה להאריך את מעצרם עד להגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות.

 

פרט לראיות שהצטברו נגד החשודים: ישראל חיים קדושים, שרון דהרי ודימה רובינסקי, בלם מכבי הרצליה, השלושה שימשו לכאורה כשכירי חרב במטרה לגרום למותו של טביב. מהמשטרה נמסר כי הצליחו חוקרי הימ"ר להכניס מדובב לתאם של המעורבים שהוציא מהם פרטים מפלילים שקושרים אותם לפרשה.



כזכור מאז ניסיון ההתנקשות במארס האחרון בו נפצע טביב באורח קל, ניסתה המשטרה לפצח את קשר השתיקה של החשודים אשר הכחישו כל קשר למעורבות במעשה. "זה תיק שבנו כמו פסיפס מרשים ביותר", אמר בכיר במשטרה המעורה בפרטים. 
 

"יש לנו ראיות שנאספו תוך כדי החקירה המאומצת והן קושרות אחת לאחת את החשודים לביצוע המעשה. היתה כוונה ברורה לגרום למותו של טביב. ברור לנו שמדובר בצוות חיסול שנשכר לצורך ביצוע המעשה אולם מעבר לא נוכל להרחיב". אותו גורם אישר כי אכן נעשה שירות בשלבים הסופיים של החקירה במדובב שעיבה את חומר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי