גראסהופרס: 1.2 מ' יורו על 50% מכרטיסו של דאבור

דאבור. בקרוב שוב בצהוב?
דאבור. בקרוב שוב בצהוב? | צילום: Gettyimages

החרגולים השיבו למכבי ת"א. החלוץ דורש 2.5 מיליון דולר לחמש שנים

(גודל טקסט)

בסיום הפגישה אתמול בציריך בין מנהלי מכבי תל אביב למנכ"ל גראסהופרס, מנואל הובר, בנושא מכירת החלוץ מואנס דאבור הבהיר הובר כי מחירו של החלוץ הוא 2.5 מיליון יורו.

 

המנכ"ל הסכים להעביר 50 אחוז מכרטיסו של דאבור תמורת 1.2 מיליון יורו והשלמת הרכישה בתום העונה או אם מכבי ת"א תגיע לשלב הבתים בצ'מפיונס. במידה והעסקה אכן תצא לפועל ומכבי תשלים את רכישת כרטיסו של החלוץ, היא תשלם לדאבור 2.5 מיליון דולר לחמש שנים וכאמור 2.5 מיליון יורו לקבוצה השוויצרית.

 

 

הובר הבהיר כי אם מכבי ת"א לא תרכוש את החלק השני של הכרטיס, הזכות למכור אותו בכול מחיר למועדון אחר יהיה אך ורק של גראסהופרס שלא תהיה מוכנה להיגרר לוויכוחים בנושא.

 

עושה רושם כי ההחלטה של השוויצרים היא סופית, וכעת הם ממתינים לתשובה של מכבי תל אביב. וכאן הסיפור הופך לקצת יותר מורכב.

 

 

המנכ"ל מרטין ביין והמנג'ר ג'ורדי קרויף צריכים את האישור של הבעלים מיץ' גולדהאר כדי לשלם על דאבור 2.5 מיליון יורו ולהביא שחקן לחמש שנים על חוזה של חצי מיליון דולר לעונה.

 

הלחץ של הסרבי יגרום לגולדהאר לפתוח את הכיס? (אודי ציטיאט)

 

מי שאמור לשוחח בנושא עם הבעלים הוא ביין "שנגרר" לשווייץ למהלך שגורמים במועדון יודעים שהוא עצמו אינו תומך בו, ולמעשה מי שמצדד בו הוא קרויף.

 

גם בנושא החוזה של החלוץ יש עדיין בקיעים. משפחת דאבור מבקשת לקבוע תג מחיר שיהיה יחסית שווה לשכרו של השחקן, או שיקבעו שכר נוסח החלוץ טל בן חיים. במכבי תל אביב הבהירו לשחקן וסוכנו כי כמו מול ערן זהבי וטל בן חיים, לא יהיה תג מחיר רשמי.

 

בזמן שהם באירופה, קרויף וביין גם ינסו לצרף חלוץ זר לעמדה הפנויה שהותיר אחריו ראדה פריצה. כפי שפרסמנו, השם הנמצא על המדף הוא של הסרבי סטפן שצ'פוביץ' שכרטיסו שייך לסלטיק שמוכנה להשאילו ללא תמורה לעונה אחת כשמכבי תל אביב תשלם את שכרו העומד על כ–600 אלף יורו.

 

שצ'פוביץ'. סלטיק מוכנה להשאילו ללא תמורה (Gettyimages)

 

לקרויף וביין יש זמן עד יום שני בבוקר לרשום שחקן נוסף מעבר לאבי ריקן שחתם אתמול למשחקים נגד ויקטוריה פלזן.

 

גורם המקורב לצהובים: "נראה שמיץ' גולדהאר לא יאפשר לשלם את הסכום שגראסהופרס דורשת. ככול הידוע ההתנהלות של ג'ורדי אינה לרוחו של הבעלים בעיקר לחץ הזמן והחתמת שחקן בדקה ה–90".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי