הצביעו: מי המאמן הראשון שיעזוב?

דראפיץ'. בסימן שאלה?
דראפיץ'. בסימן שאלה? | צילום: עדי אבישי

מנדיונדו חייב תוצאות, דראפיץ' תחת לחץ ואולי בכלל יהיה זה לוי או בכר?

(גודל טקסט)

לא רק תגליות וכוכבים יש בכל עונה, גם רגעים פחות נעימים. עבודת המאמן היא כמובן הקשה בכדורגל ואולי בכל ספורט שהוא. כמו בכל עונה, גם סוגיית המאמן הראשון שילך הביתה מעניינת.

 

 

בעונות הקודמות היו אלו מאמני התחתית, אך בין הראשונים שהלכו הביתה היו גם ראובן עטר ואלכסדר סטנויביץ' ממכבי חיפה. העונה? הסוגיה הזו מרתקת אפילו עוד יותר. הצביעו והביעו דעתכם בנושא.

 

 

ירון הוכנבוים, הפועל עכו

קל זה לא יהיה בקבוצה הצפונית. אחרי ששלומי דורה עשה את הבלתי יאמן עם הקבוצה מהצפון והשאירה בליגה הוא עבר לנתניה לאחר שלא זכה להארכת חוזהו. הבעיות מסביב בתוספת סגל לא מרשים עשויות להיות מתורגמות לתוצאות. המאמן שהגיע מעפולה ישלם ראשון בכיסא?

 


פליקס נעים. ישלם בחוסר ניסיון? (דני מרון)

 

פליקס נעים, הפועל כפ"ס

העולה החדשה צפויה לרתק לא מעט אוהדים באיזור השרון, אך בסגל דליל לא בטוח שזה יספיק כדי לשרוד. חוסר הניסיון של המאמן עשוי לשחק לרעתו בדיוק כמו זה של עידן בראון אשתקד בפ"ת. לדעתכם הוא ישרוד את כל העונה?

 

ססאר מנדיונדו, הפועל ת"א

הספרדי הגיע כחידה גדולה וללא רזומה מרשים במיוחד. בצל הפרויקט מלא השחקנים שביצע אמיר כבירי הקיץ, הציפיות בבלומפילד האדום הן לפחות לפלייאוף עליון ואולי מעבר. בינתיים בלשון המעטה, זה לא נראה מבטיח. מנדיונדו לא יהיה כאן עד לחגים?

 


מנדיונדו. ישרוד את החגים? (עדי אבישי)

 

סלובודאן דראפיץ', בית"ר ירושלים

בצל עזיבת דסה ואזולאי והפרשיות עם הקהל וטביב, מי שעשוי לסבול הוא המאמן הסרבי שקפץ מבית"ר ת"א/רמלה ישר לבמה הגדולה של בית"ר ירושלים. אחרי עונה מוצלחת עם גיא לוי שהסתיימה בכרטיס לאירופה, מפלס הלחץ בטדי לא יותיר מקום לטעויות.

 


דראפיץ'. הלחץ ישפיע? (דני מרון)

 

אחר

 

ואולי יהיה זה מישהו אחר. יוסי אבוקסיס ובני יהודה יקלעו לפתיחה רעה, רוני לוי יחקה את קודמיו בתפקיד, או שמא ברק בכר לא יסתגל ללחץ בב"ש והתוצאות יאכזבו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי