חסארמה יפתח עם ההרכב החזק ביותר

| צילום: ערן לוף

קריית שמונה סיימה את הכנותיה ל"אלוף האלופים". הקשר נחתך ברגלו

(גודל טקסט)

הקרב על התואר הראשון של עונת 2015/16 יצא מחר (שבת) לדרך כאשר עירוני קריית שמונה תפגוש את מכבי תל אביב למשחק אלוף האלופים שיערך באיצטדיון בנתניה.

 

סגנית האלופה מגיעה אומנם במומנטום לאחר שני ניצחונות רצופים, 0:1 על הפועל חיפה ו-1:3 על הפועל עכו בגביע הטוטו, אך במועדון יודעים שמול הצהובים מצפה להם אתגר הרבה יותר קשה. "ברור שמול מכבי זה יהיה סיפור אחר לגמרי" אמר שחקן במועדון, "אבל זה משחק אחד והכל יכול להיות".

 

 

הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם במגרשה העירוני בקריית שמונה, לאחריו עשו את דרכם למרכז לקראת המשחק מחר. סגנית האלופה תתארח במלון בכפר המכביה, שם תשהה עד יציאת הקבוצה לאיצטדיון בנתניה.

 

לאחר שנתן מנוחה למרבית שחקני ההרכב בצמד המשחקים האחרונים, סלאח חסארמה יפתח מחר עם ה-11 החזקים שלו. כל ארבעת שחקני ההגנה צפויים לחזור להרכב לאחר שלא שיחקו שלשום מול עכו. פרננדס וגוטיירס יאיישו את מרכז ההגנה, אלקיים את עמדת המגן הימני, כאשר בורחל ודילמוני מתחרים על עמדת המגן השמאלי.

 

בראון נגד ליברץ. יחזור לקישור האחורי (ערן לוף)

 

בראון יחזור לקישור האחורי ועאבד לחוליית ההתקפה, כאשר גם אוגו ואקסברד בתמונת ההרכב. מי שיעדרו בשורות הצפוניים הם דוד מנגה, שעדיין פצוע ולא כשיר, ואור אוסטוינד שנחתך ברגלו במהלך טיול וגם הוא לא יוכל לקחת חלק במשחק.

 

הרכב משוער: חיימוב, אלקיים, פרננדס, גוטיירס, בורחל (דילמוני), בראון, שוקרני, רוצ'ט, עאבד, ברונו (מזרחי), אוגו (אקסברד).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי