גיא דיין: "רוב השחקנים לא רוצים לשחק בשבת"

דיין חוגג כהרגלו עם כיפה לראשו
דיין חוגג כהרגלו עם כיפה לראשו | צילום: דני מרון

קשר הפועל עפולה, ממובילי המהפכה, משוכנע שבימי חול ההכנסות יעלו

(גודל טקסט)

בשבת אמורה לשוב ליגת העל אחרי פגרת הנבחרות, כאשר קיום המשחקים נמצא בספק והטוטו אף הוציא את משחקי המחזור מהטופס.

 

נראה כי אם לא תחול התקדמות במגעים בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים והפרשה תמשיך להתנהל בין הגופים ובמוסדות השיפוטים, ליגת העל עלולה להידחות לפחות עד שיושג הסכם זמני שיאפשר את המשך המשחקים. 

 

אחד השחקנים שמובילים את המאבק במשך שנים הוא קשר הפועל עפולה גיא דיין שבשנים האחרונות עלה לכותרות בעיקר בשל העובדה שבכל שער שכבש, הוא שלף כיפה ושם אותה על ראשו. 

 

בימים אלה, דיין וחבריו מרגישים כי הרגע אליו שוועו בשנים האחרונות מתקרב ומוביל עימו מהפכה שלמה כאשר ארגון השחקנים תומך בקיום משחקי הליגה בימי חול. 

 

"לא תהיה כל פגיעה כלכלית" אמר דיין לספורט1. "להיפך, אני יכול להבטיח שיותר קהל יגיע למגרשים אם המשחקים לא יערכו בשבתות. אני קורא לראשי המנהלת והכדורגל בארץ לעשות ניסיון ולראות שאנו צודקים, ההכנסות רק יגדלו ואפשר לראות את זה בנתונים של השנים האחרונות". 

 

דיין מתייחס לעניין הויכוח בין המנהלת לשחקנים ואומר:" לכל דבר יש פתרון. כשרוצים, אפשר לפתור הכל השאלה אם הם רוצים. הגיע הזמן שיבינו שמה שהיה עד עכשיו השתנה. אנחנו נמצאים בזמנים חדשים ורב השחקנים תומכים בקיום המשחקים בימי חול". 

 

דיין נזכר בימים הראשונים של המאבק: "אני זוכר שכשהתחלתי הייתי כמעט לבד והיום מצטרפים אלינו בקצב מסחרר עוד ועוד שחקנים, בהם שחקנים מובילים כמו איתי שכטר חן עזרא ממכבי חיפה, ורבים וטובים שרוצים לנוח בשבת ולשחק בימי חול".

 

ואם תפסידו במאבק ותחויבו לשחק בשבת? "אני יכול להעיד על עצמי באופן פרטי" אומר דיין, "אם נאולץ לשחק בשבת, אני אעשה מה שעשיתי עד עכשיו וזה להגיע ברגל למגרשים, אם זה במושבה, בנתניה, בסמי עופר או בבלומפילד. אמצא את הדרכים להגיע ברגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי