סוגרים חלון: מומודו סיסאיי סיכם במכבי נתניה

מומודו סיסאיי. ייפגש עם דורה ואוסידון ויחתום
מומודו סיסאיי. ייפגש עם דורה ואוסידון ויחתום | צילום: Gettyimages

החלוץ הגמבי יחתום לעונה בקבוצתו של דורה. עידו לוי הוצג ברעננה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות בליגת העל ובלאומית נסגר ואיתו גם האפשרות לבצע העברות ושינויים אחרונים בסגל.

 

לפניכם כל השמועות, האפשרויות וההעברות מיום סגירת החלון בישראל. אנו מזכירים, שחקנים חופשיים רשאים לחתום בקבוצות הליגות הבכירות.

 

 

רשמי: מכבי נתניה הודיעה על חלוץ רכש. הערב (שלישי) ינחת בישראל החלוץ מומודו סיסאיי, שלפי הודעת המועדון מחר בבוקר יפגש עם המאמן שלומי דורה ויו"ר המועדון דורון אוסידון כדי לסכם את תנאיו בקבוצה. במידה ויעבור השחקן את כל הבדיקות הרפואיות המקיפות, יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. מדובר בחלוץ בן 26 ששיחק בשנתיים האחרונות בקייראט בקזחסטן. מדובר בשחקן נבחרת גמביה, בה גם משחק חמזה בארי, שחקן נוסף שמכבי נתניה החתימה הקיץ. בעברו שיחק בז'ילינה הסלובקית ובווסטרלו הבלגית.

 

סיסאיי. שחקן נוסף מנבחרת גמביה מגיע לנתניה (Gettyimages)

 

רשמי: גיל אופק חתם במכבי חיפה וישמש כשוערה השלישי העונה. מדובר בשוער שגדל במחלקת הנוער של הירוקים ובשנים האחרונות שיחק במספר קבוצות כגון נצרת עילית, קריית אתא, אח"י נצרת ובעונה האחרונה שיחק בבית שאן.

 

*רוני לוי הודיע לפני עשרים דקות שהוא לא משחרר אף שחקן מסגל מכבי חיפה, גם לא את שחר הירש ושובל גוזלן. ייתכנו התפתחויות של הרגע האחרון, אך נכון לרגע זה כל שחקני מכבי חיפה ובהם גם הצעירים, נשארים במועדון. הבוקר נפגש נשיא הירוקים יעקב שחר עם איזי שרצקי, ולאחר שהיה נראה כי הירש יעבור לקריית שמונה – החליט מאמן מכבי חיפה לשמור על הסגל קיים בשלמותו.

 

רשמי: סוהיל ארמלי, שעלה הקיץ מהנוער לקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א, הושאל לבית"ר תל אביב רמלה עד סיום העונה. ארמלי יצא עם הקבוצה של יוקאנוביץ' למחנה האימונים באוסטריה אך לא זכה לדקות משחק רשמיות מאז וכעת ירד ללאומית. כמו כן הושאלו לקבוצת הבת מהלאומית השוער סהר חסון, הקשר אליאל פרץ והמגן סער קלדרון.

 

 

סוהיל ארמלי עובר בהשאלה לבית"ר תל אביב רמלה. אנחנו נמשיך לעקוב, בהצלחה סוהיל!

A photo posted by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

Sep 8, 2015 at 4:47am PDT

 

רשמי: הבלם עידו לוי שוחרר היום ממכבי נתניה וחתם במדי הפועל רעננה. לוי, שחקן הנבחרת הצעירה לשעבר שגדל בנתניה, עזב את מועדון הבית שלו לטובת הקבוצה של חיים סילבס, שמקבלת מנתניה בלם שני אחרי שדודי תירם עבר לשורותיה לפני כשבועיים‎. בפגישה שנערכה היום בין לוי לבין מנכ"ל נתניה, דורון אוסידון, הגיעו הצדדים להבנה בנוגע לשחרורו של השחקן והתרת חוזהו במועדון.

לוי. עזב את עיר היהלומים (נים גרופ)

 

*השוער רם שטראוס סיכם את תנאיו במדי הפועל ת"א. שטראוס, ששיחק בעונה האחרונה בסאלאמינה פמגוסטה הקפריסאית, יהיה השוער המחליף של אריאל הרוש על חשבונו של צליל חתוכה שככל הנראה ישוחרר. הרוש סובל מפציעה בגב ובהפועל לא מתכוונים לקחת ריזיקות מיותרות ולכן החתימו את שוער הנבחרת הצעירה לשעבר שנחשב לכישרון גדול.

 

*בבית"ר ירושלים עושים מאמצים להחתים את סתיו ורון ניסיקובסקי מבית"ר טוברוק. דראפיץ' אישר את התעניינות המועדון בשניים וסיפר כי נעשים מאמצים לסכם מול איזיקוביץ', בעלי טוברוק.

*בהפועל ת"א נלחמים כדי להנחית חלוץ בשעות האחרונות של החלון. המועמדים הם שובל גוזלן ממכבי חיפה או חלוץ הפועל באר שבע שלומי ארבייטמן. בהפועל עשו מאמצים גם מעבר לים כאשר נעשה נסיון להחזיר בהשאלה את עומר דמארי מזלצבורג וגם את חלוץ גנט הבלגית קני סייף שמעמדו בקבוצה לא ברור. 

 

ארביטמן. בהפועל ת"א נלחמים על האפשרות להביאו (עדי אבישי)

 

*שי אבוטבול עדיין לא החליט אם לקבל את הצעת הפועל אשקלון או את ההצעה המפתיעה ממכבי שעריים בעלת היומרות לעלות ללאומית.

 

*הקשר משה אוחיון שעזב את הפועל ת"א קיבל הצעה מקבוצת נעוריו מ.ס אשדוד ועדיין לא החליט האם להיענות לה.  

*במכבי נתניה מקווים כי עידו אקסברד שעשוי לעזוב את קריית שמונה, יצטרף למועדון.

 

*אחרי סארי פלאח שחתם הבוקר רשמית לעונה, גם המגן שון גולדברג הושאל לבני יהודה כחלק מהעסקת השאלת עוז ראלי למכבי ת"א,.

 

גולדברג. נשאר בתל אביב (עדי אבישי)

 

השתתפו בהכנת הידיעה אורי משיח וינון בוטביה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי