שחקנים בהפועל ת"א: "לא מבינים למה הביאו את זריהן"

זריהן במדי אשדוד. חבל על המיליונים
זריהן במדי אשדוד. חבל על המיליונים | צילום: עדי אבישי

בחודורוב מאוכזבים מההחלטה לצרף את החלוץ. קושי במציאת מאמן זר

(גודל טקסט)

"דיברו על הפתעה, ובסוף זה נגמר באכזבה", כך אמרו שחקנים בהפועל תל אביב הבוקר (רביעי), עם סגירתו של חלון ההעברות בישראל, כאשר הפועל ת"א כלל לא התחזקה לדבריהם, למרות שככל הנראה תאושר עסקת ניב זריהן, חלוץ מ.ס אשדוד שהעברתו נסגרה בדקה ה-90 וכעת על ההתאחדות לכדורגל לפסוק האם היא לא נעשתה באיחור של דקות בודדות.

בעלי הפועל ת"א, אמיר כבירי, דיבר בשבוע האחרון על הפתעה גדולה שתתרחש לקראת סיום החלון, אולם בפועל לא קרה דבר – מה שאכזב מאוד לא רק את השחקנים, אלא גם את האוהדים שציפו בכליון עיניים לחיזוק בדמות חלוץ מוכח.

גם בהנהלת הקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהעובדה שהקבוצה לא התחזקה בסופו של דבר בחלוץ בעל שם, והוסיפו כי הם לא מתרגשים מגעתו של זריהן, שידוע כשחקן בעל עבר בעייתי אם כי מדובר בשחקן הנבחרת הצעירה שמסומן ככישרון גדול.

למעשה, הפועל תל אביב נותרה עם שני חלוצים טבעיים בסגל, חלוצי 9, דודו ביטון שעד כה לא נספר ע"י מנדיונדו וכן החלוץ הצעיר ממחלקת הנוער, רוי מליקה שטרם קיבל הזדמנות ממשית בקבוצה הבוגרת. 

דודו ביטון. מנדיונדו לא ספר אותו (עדי אבישי)

"יש אצלנו בקבוצה שחקנים יותר מוכשרים מזריהן. אני לא מבין למה הביאו אותו", כך אמר אחד משחקניה הצעירים של הפועל ת"א. "עדיף לתת לשחקנים שהכריזו עליהם כפרויקט מבית ולא להביא שחקנים מבחוץ במיליוני שקלים. זה לא הגיוני", הוסיף אותו שחקן.

כעת בהפועל תל אביב יתפנו לחיפוש ואיתור מאמן לקבוצה, ככל הנראה זר, כשגם בגזרה זו לעת עתה קיימת אכזבה משמות המאמנים הזרים הפנויים בשוק וגורם המעורה בסוד העניינים טוען כי בצדק הפועל ת"א אינה מתפשרת על שמות שאינם אטרקטיביים ובוחנים בקפידה את מחליפו של מנדיונדו, המאמן הספרדי שנכשל ופוטר לאחר 2 מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי