בוזגלו: "אין דבר כזה שבת בלי כדורגל"

בוזגלו. צריך לשמור על הסטטוס קוו
בוזגלו. צריך לשמור על הסטטוס קוו | צילום: ירון אלפי

שחקן הפועל ב"ש כתב בפייסבוק האישי: "אסור לפגוע בקהל הרב שמגיע"

(גודל טקסט)

סוגיית השבת ממשיכה להעסיק את כולנו. השאלה האם בסוף השבוע הקרוב ייערך כדורגל בישראל או שלא עדיין ללא פתרון, ואחרי שהביעו את דעתם נשיא המדינה, היועץ המשפטי לממשלה, שרת הספורט ועוד רבים וטובים, עכשיו זהו קשר הפועל באר שבע ונבחרת ישראל, מאור בוזגלו שהחליט לשתף עם עוקביו בפייסבוק את דעתו בנדון.

"אני כותב את הפוסט הזה, כי אחרים שותקים" פתח בוזגלו את הודעתו, "כרגע שומעים רק צד אחד מבין שחקני הכדורגל, ויש עוד צדדים שאני חושב שכדאי שאנשים ישמעו, למשל שצריך לשמור על הסטטוס קוו.

"גם אני אדם מאמין, אחרי כל גול אני מודה לבורא עולם ולפני הכל חשוב שידעו שאני מכבד את הדעה של אחרים שחושבים שאסור לשחק בשבת, מכבד אבל לא מסכים.  מאז שאני ילד אני זוכר את אבא שלי משחק בשבתות, הבנתי שאין דבר כזה שבת בלי כדורגל, כמו שאין דבר כזה שבת בלי ארוחת השבת המשפחתית".

בוזגלו. "צריך להתחשב גם בחיילים ובילדים" (מני בן ארי)

"אני חושב שאם מדברים על התחשבות, כדאי לחשוב על כולם- כולם!", המשיך בוזגלו, "ומי אלה כולם?  למשל חיילים קרביים שיכולים לראות כדורגל רק בשבת שהם יוצאים הביתה – בהם לא חשוב להתחשב? למשל אוהדים שבשבת רוצים לראות כדורגל אבל אם כל המשחקים יעבור לאמצע השבוע יאלצו או לוותר על המשחק או לקחת ימי חופש מהעבודה כדי להגיע למגרשים בארץ (בטח כשמדובר על אוהדי באר שבע שכל משחק חוץ מחייב נסיעה ארוכה), למשל ילדים שמשחקי חוץ יהיו כבר מחוץ לתחום בשבילם, כי בימי חול הם לא יפסידו לימודים כדי להפסיק להגיע למשחקים (ואם המשחק יהיה בערב, הם יחזרו הביתה מאוד מאוחר ויתקשו להגיע לבית הספר יום אחרי)".

בוזגלו קינח לסיום: "הרבה קהל הגיע בשנה האחרונה למגרשים, אצטדיונים חדשים והתלהבות, ועכשיו זה ייפגע.  כי רוצים התחשבות, אבל לא מתחשבים בכולם. דרך אגב, גם אם לא יהיו משחקים בשבת, יהיו אימונים בשבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי