דראפיץ': "במחצית השנייה הראינו אופי"

דראפיץ'. לא המטרות שחשבנו עליהם
דראפיץ'. לא המטרות שחשבנו עליהם | צילום: אסף קליגר

אצילי: "לא מרוצים מה-1:1". בנין: "נפלנו לקלישאה הידועה"

(גודל טקסט)

"במחצית הראשונה היינו קצת אנמים אבל במחצית השנייה הראנו אופי ואני חושב שהתיקו משקף את מה שהיה במגרש", אמר סלובודאן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-1:1 מול הפועל חיפה, "אנחנו צריכים לשפר את הסיומת ואז נראה קבוצה הרבה יותר טובה". 

 

אחרי שלושה מחזורים לבית"ר יש שלוש נקודות בלבד ודראפיץ' הודה כי "המטרות שלנו יותר גבוהות אבל לא הכל קורה לפי מה שאתה מתכנן. ננסה להשיג שלוש נקודות מול בני יהודה בשבוע הבא".

 

 

כובש שער השוויון, עומר אצילי: "אנחנו לא מרוצים, אבל לפחות ההרגשה יותר טובה אחרי השוויון. ניסיתי להבקיע, לא למסור, ואני שמח שזה נכנס. התוצאות /לנו עד כה לא טובות אבל אני מקווה שזה ישתפר בהמשך".

בנין. "חסר לנו את הדבר בנוסף בחלק הקדמי" (אסף קליגר)

 

מהעבר השני נשמע טל בנין, מאמן הפועל חיפה, מאוכזב: "היינו צריכים לכבוש גול נוסף ולהכריע אבל לא ניצלנו את המצבים ונפלנו לקלישאה הידועה. חסר לנו את הדבר הנוסף בחלק הקדמי. ההצטרפות של אדריאן רוצ'ט היתה במקום והוא יכול לשדרג אותנו".

                              

כובש השער, תומר סוויסה: "אני שמח שכבשתי ולא בגלל שזה נגד בית"ר (קבוצתו בעונה שעברה).  אני לא מתעסק בצרות שלהם. טוב לי בהפועל חיפה".

 

 

 

דראפיץ

 

במחצית הראשונה היינו קצת אנמים ואני רוצה לראות אותנו הרבה יותר טובים. במחצית השנייה הראנו אופי ואני חושב שהתיקו משקף את מה שהיה במגרש. אנחנו צריכים לשפר את הסיומת ואז נראה קבוצה הרבה יותר טובה

 

המטרות היו יותר גבוהות אבל לא הכל קורה לפי מה שאתה מתכנן. אנחנו רוצים להשיג שלוש נקודות מול בני יהודה בשבוע הבא ואז נראה מה הלאה.

 

 

אצילי

אנחנו לא מרוצים, אבל ההרגשה יותר טובה אחרי השוויון. ניסיתי להבקיע, לא למסור, ואני שמח שזה נכנס. התוצאות לא כמו שקיווינו, אבל אני מקווה שזה ישתפר בהמשך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי