הכל בסיידר: 0:1 להפועל עכו על כפר סבא

הוכנבוים. ניצחנו קבוצה מהליגה שלנו
הוכנבוים. ניצחנו קבוצה מהליגה שלנו |

סיידר (74) סידר שלוש נקודות להוכנבוים שסיכם: "העיקר שניצחנו". סיימון: "חסר לנו מזל"

(גודל טקסט)

שער של אליאור סיידר העניק הערב להפועל עכו ניצחון שני ברציפות, 0:1 בבית הפועל כפר סבא, ושש נקודות מתשע אחרי שלושה מחזורים. לעכו, שחיה מעונה לעונה על סרט מלחמה, פתיחה כזאת יכולה להבטיח הרבה שקט להמשך.

 

סיידר כבש בדקה ה-74 במבצע אישי יפה כשחלף על שני שחקנים, חדר לרחבה ובעט לרשת של אוהד כהן. תיקו היה משקף יותר את המשחק והדמות הטראגית שלו היתה רן יצחק, חלוץ הפועל כפר סבא.

 

 

שלוש נגיחות של יצחק איימו לחדור לרשת. את הראשונה לקח שוער עכו דני עמוס בדקה ה-27, את השנייה הרחיק המגן שמוליק מלול מהקו בדקה ה-54 ואת השלישית עצר המשקוף בדקה ה-58.

 

מאמן עכו, ירון הוכנבוים, אמר בסיום: "לא שיחקנו טוב הערב, מול בני יהודה שיחקנו יותר טוב אבל העיקר שניצחנו ועוד מול קבוצה מהליגה שלנו. חשוב להמשיך לצבור נקודות ולהצליח".

 

מאמן כפר סבא, פליקס נעים: "מאכזב אבל זה חלק מהחיים. שלטנו במשחק והגענו להרבה הזדמנויות. יש משפט שאומר שמי שלא מבקיע, סופג. זה מה שקרה לנו. אנחנו קבוצה טובה שבאה לשחק כדורגל חיובי אבל בסוף היום נבחנים במדד התוצאה".

 

אלירן סיימון: "היה לנו משחק לא רע עם הרבה מצבים. לא ניצלנו אותם כי היה חסר לנו מזל. נמחק את המשחק הזה ונתקדם למשחק הבא".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי