בן חיים: "משוכנע שניראה טוב גם נגד צ'לסי"

בן חיים. כבר חושב על האקסית
בן חיים. כבר חושב על האקסית | צילום: דני מרון

הבלם, ששיחק בעבר בבלוז, הוסיף: "יהיה מרגש לחזור לשם". אלברמן: "אנחנו עם הפנים ללונדון"

(גודל טקסט)

קריית שמונה ומכבי ת"א נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 מאכזב מבחינת שתי הקבוצות.

המארחת נראתה טוב יותר במחצית הראשונה ואילו במחצית השנייה, מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', ערך מספר שינויים ובנוסף, הכושר הגופני של חניכיו החל להשפיע והקבוצה הצפונית ניצלה בנס מהפסיד ביתי שני העונה לאחר החמצות בלתי מתקבלות על הדעת של שחקני האלופה כאשר בראשם – נוסא איגייבור והזר החדש, דיאן ראדוניץ' שערך הופעת בכורה במדים הצהובים.

יוקאנוביץ' אמר בסיום המשחק: "שיחקנו שני משחקים שונים הערב.  במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד, לא היינו מאורגנים. במחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב, היינו חסרי מזל, החמצנו הזדמנויות טובות לכבוש את השער השני. מצד שני, הם כבשו מטעות אחת שלנו"

הסרבי נשאל האם יכול לקחת משהו מהמשחק הערב להתמודדות נגד צ'לסי ביום רביעי והשיב: "ליגת האלופות זה סיפור אחר לגמרי. אנחנו נצטרך להיות מוכנים כדי להילחם נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם".

ראדוניץ' בהופעת בכורה. בעיקר החמיץ (דני מרון)

כובש השער גל אלברמן היה מאוכזב בסיום: "התכוננו למשחק טוב, אבל לא ביצענו את מה שביקשו מאיתנו, בעיקר במחצית הראשונה. בחצי השני זה היה טוב יותר, חבל, הינו צריכים להיות מרוכזים ולעשות מה שמבקשים מאיתנו ואז זה היה מסתיים אחרת".

הקשר הותיק בטוח שלמפגש מול צ'לסי אין השפעה על היכולות שלו ושל חבריו: "אנחנו שחקנים מנוסים, בליגת האלופות זה יהיה סיפור אחר מהליגה ולא היה לזה השפעה על היום. היינו מרוכזים רק בקריית שמונה ועכשיו אנחנו עם הפנים למשימה הבאה". אמר אלברמן והוסיף: "זה לא משנה מי כובש, זה לא משהו שאני עושה באופן קבוע, הלוואי ושני שחקנים אחרים היו כובשים והיינו מנצחים אבל אם כבר כבשתי, אקדיש את השער לאשתי ולבתי, שנולדה השבוע".

"הלוואי ושני שחקנים אחרים היו כובשים והיינו מנצחים" (דני מרון)

בן חיים הבלם אמר: "יצרנו המון מצבים ושיחקנו טוב, לא ניצלנו את המצבים ולכן לא יצאנו עם ניצחון". אקס צ'לסי התייחס למפגש בלונדון באמצע השבוע: "זה יהיה רגע מרגש מאוד עבורי, אחרי שהגעתי למועדון כמו צ'לסי, עכשיו לפגוש את המאמן והחברים עם מכבי ת"א, זה מאוד מרגש, אין ספק. צ'לסי זו קבוצה מהטופ העולמי ויהיה לנו קשה, אבל אני משוכנע שניראה טוב גם נגדם".

סלאח חסארמה, מאמן קריית שמונה,  לא הסתיר את שביעות רצונו מהתוצאה: "באנו לעשות את העבודה שלנו, כמו תמיד. במחצית הראשונה זה היה טוב מבחינתנו, במחצית השנייה פחות. קיבלנו גול כי שחקן שכב ולא עצרו את המשחק, אבל אני מרוצה מהתוצאה". חסארמה הוסיף: "הם לחצו אותנו במחצית השנייה והם נכנסו למשחק והיו עדיפים. למזלנו, חיימוב בכושר מצוין והיה לנו גם קצת מזל בסוף. אנחנו נעבוד קשה, נשתפר ונשאף להגיע למעלה בטבלה".

חיימוב. מנע הפסד בית שני ברציפות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי