אזלו המנויים של מכבי ת"א לליגת האלופות

שחקני מכבי תא. לא קשור למה שיהיה בלונדון
שחקני מכבי תא. לא קשור למה שיהיה בלונדון | צילום: דני מרון

לאחר התיקו מול ק"ש אלברמן חושש: "מקווה שצ'מפיונס לא יהיה ע"ח הליגה"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב זוכים היום (ראשון) ליום חופשי מאימונים ועושים את המעבר והחשיבה האחרת בין ליגת העל להשתתפות בצ'מפיונס כבר ברביעי בלונדון נגד צ'לסי. הנהלת המועדון הוציעה הודעה כי אזלו כלל המנויים, כשאצטדיון סמי עופר צפוי להיות מלא במשחק מול דינאמו קייב (29/9).

 

הצהובים מאוכזבים מתוצאת התיקו 1:1 אתמול בקריית שמונה. אוטובוס הקבוצה שעשה דרכו חזרה למרכז היה שקט בסוג של השלמה עם פספוס המשחק. המאוכזבים הגדולים היו הקשר נוסא איגיבור ודיאן ראדוניץ' החלוץ הסרבי שההחמצות שלהם מול גיא חימוב היו בלתי נתפסות. רצף ההחטאות בתוך דקות הסיום השפיעו על הניגרי שנשכב דקות ארוכות על הדשא מסרב להאמין לבלבול שאחז בו מול השער. לעומתו, הסרבי דאין ראדוניץ' זכה למחמאות ועידוד על יכולתו ונאמר לו כי החמצות מהסוג הזה קורות והם חלק מפעולות שמבצע חלוץ גם שהכדור מסרב להיפגש עם הרשת.

 

 

מכבי תל אביב לא שיחקה את הכדורגל שהיא רגילה במחצית הראשונה החלשה שלה. הקשר גל אלברמן: "במחצית הראשונה לא ביצענו את הדברים שעבדנו עליהם ותרגלנו אותם לקראת המשחק. אנחנו רוצים לדעת לשחק בשתי מסגרות ומאמינים שהשנה זה לא יבוא אחד על חשבון השני כי המטרה היא לזכות בתואר האליפות". התאום בין שחקני ההגנה לא עבד מקצועית והצבתו של קרלוס גרסיה במקומו של איתן טיבי יצרה מרחבי כדרור ושטחים לפעולה של שחקני קריית שמונה שהביכו את ההגנה.

 

אייגיבור. רצף החטאות (דני מרון)

 

במחצית השנייה לאחר שינוי בשיטת המשחק והמערך מכבי תל אביב הייתה דומיננטית בשדה. גל אלברמן "כשנצמדנו לתוכנית המשחק הדברים נראו אחרת. הנענו את הכדור ויצרנו מצבים לכיבוש שיכלו להכריע את המשחק".

 

אחד השחקנים שיצרו את השינוי במגרש היה גילי ורמוט שמבין כי ימי החסד תמו ועליו לבחור בין להיות שחקן מוביל בקבוצה או אחד שינוע בין הספסל ליציע ויצור סביבו ספקולציות של עזיבה מתמשכות עד חלון ההעברות בחודש ינואר.

 

ערן זהבי היה אתמול ביום של חוסר ריכוז ויכולת פושרת. שחקן בקבוצה "מותר לערן זהבי להיות במשחק אחד מתחת לרמתו הרגילה. אפשר שהוא שומר דברים ליום רביעי נגד צ'לסי.

 

זהבי. גם לו מותר (דני מרון)

 

המאמן סלבישה יוקאנוביץ' צודק בדבריו כשאמר כי אינו לוקח דבר מהמשחק בקריית שמונה ליום רביעי נגד צ'לסי ומאמנה מוריניו. "אלו מסגרות שונות וסוג משחקים אחר, אין לחבר בין המשחק הזה והיכולת שהוצגה בו למה שיהיה בלונדון  ביום רביעי". יוקאנוביץ' כמו הבלם טל בן חיים היו שחקנים של צ'לסי ומכירים בהבדל בין שני המועדונים.

 

אתמול ויתר יוקאנוביץ' על שלושת המגנים בצד שמאל – עומרי בן הרוש, עוז ראלי ויואב זיו והציב את המגן הימני יובל שפונגין בצד שמאל.

 

אתמול בחצות החלה מכירת המנויים לכלל אוהדי מכבי תל אביב למשחקי הבית בסמי עופר לליגת האלופות במשרדי "לאן". נראה כי על פי הביקוש העצום כבר במהלך היום ימכרו כול המנויים והמגרש יהיה מלא ב – 30 אלף אוהדים.

 

מכבי תל אביב תאתר את קבוצת האוהדים אשר הניפו שלט עם הכיתוב "פליטים אינם רצויים" והכוונה היא לטפל באוהדים שמקרים כאלו לא ישובו.

 

אוהדי מכבי ת"א. אירוע שלא ישוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי