המאמן הבא? הפועל ת"א במו"מ עם גלקה

גלקה. עדיין יש פערים כספיים
גלקה. עדיין יש פערים כספיים | צילום: Gettyimages

רייכרט מאוכזב ממעמדו, גורם בקבוצה: "טוב שייכנס לעניינים לאט"

(גודל טקסט)

הפועל ת"א במשא ומתן מתקדם עם המאמן הרומני, קונסטנטין גלקה, כך נודע הבוקר (ראשון) לספורט1. המאמן, נמצא במגעים עם האדומים, אך כרגע קיימים פערים כספיים משמעותיים בין הצדדים. גלקה אימן את סטיאווה בוקרשט בעונה החולפת, הוביל אותה לטרבל המקומי, אך בדומה לפאקו אייסטראן, לא המשיך בקבוצה. בקיץ היה מועמד גם למכבי תל אביב.

 

במקביל, גם מועמדותו של מיכאל ניס לקבוצה עדין על הפרק ונבחרת על-ידי הבעלים ולא מן הנמנע שמאמן הנבחרת הצעירה לשעבר יהיה זה שבסופו של דבר ייאמן את הקבוצה, כיוון שלו יתרון משמעותי בהיכרותו עם השחקנים והכדורגל הישראלי בפרט.

 

 

בהפועל חוששים גם כי הגעת מאמן זר, תביא איתה שינוי מהותי בצוות האימון, כיוון שברוב המקרים המאמנים הזרים מביאים איתם את הצוות המועדף עליהם, מה שאומר שמעמדם של באדיר ומאמן השוערים, גבי בורשטיין עלול לעמוד בסכנה ממשית במקרה זה.

 

רייכרט. עשה פרצופים (עדי אבישי)

 

בקבוצה יצאו מאוכזבים מהתיקו אמש מול מכבי נתניה בבלומפילד, אולם יודעים שפיטורי מנדיונדו לא הוסיפו לחיבור הקבוצה והתהליך יתעכב עוד יותר. מי שעשה פרצופים אתמול לכאורה על אי הכללתו בהרכב היה שחקן המריבה של הקיץ, בן רייכרט, אותו בדיר בחר להשאיר כאמור על הספסל.

 

"כמו שרייכרט נראה מאז שהגיע, גם הוא צריך להבין שטוב אם ייכנס לעניינים לאט יותר", אמרו אמש בהפועל ת"א, "בן לא הגיע בכושר באופן טבעי וגם לו וגם למועדון חשוב שייכנס כמו שצריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי