יובל אבידור חתם בנתניה: "אני מאוד שמח ומתרגש"

אבידור. עונה נוספת תחת שלומי דורה
אבידור. עונה נוספת תחת שלומי דורה | צילום: ערן לוף

אחרי שערן לוי, סבע וזגורי גמרו את העונה, החלוץ הצטרף לעונה אחת

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ספגה הבוקר (שני) מכה קשה עם הקביעה הסופית לפיה הקשר ישראל זגורי שסובב את ברכו במשחק מול ק"ש בשבת, קרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה.

 

הקשר שרק לאחרונה הגיע מהפועל ת"א, עבר בדיקת MRI אצל ד"ר גיא מורג לפנות בוקר, בדיקה אשר איששה את החשש.

 

 

זגורי שיעבור את הניתוח בקרוב, ייאלץ לעשות הליך שיקומי כמו שעושים שניים מחבריו לקבוצה, ערן לוי ודיא סבע שכבר החלו בתהליך. "צריך לפתוח פה סניף של ביטוח לאומי", אמרו בנתניה בעליצות ובתסכול רב נוכח הבשורה. הקשר עצמו אמר: "מדובר באחד הרגעים הקשים בקריירה שלי. למרות הזמן הקצר שלי במועדון, הספקתי להתחבר בצורה בלתי רגילה למשפחת מכבי נתניה ואני מתכוון להשקיע את כל המאמצים על מנת לחזור ולשחק כמה שיותר מהר. בעזרת השם אחזור חזק יותר.

 

בהמשך הוסיף: "אני רוצה להודות באופן אישי לכולם על התמיכה, האהבה והחיזוקים. זה לא מובן מאליו. חיממתם לי את הלב ועשיתם לי קצת נחת. שתהיה לכולנו חתימה טובה".

 

מיד לאחר הפציעה של זגורי, מכבי נתניה הודיעה שהחלוץ, יובל אבידור הצטרף למועדון לעונת אחת. אבידור שהתאמן בשבועות האחרונים בהפועל חיפה והמתין ימים רבים ליואב כץ שיחתום על חוזהו, החליט היום לחתום בקבוצתו של שלומי דורה, לאחר שקיבל מהם הצעה להצטרף. בנתניה ניצלו את העובדה שאבידור שחקן חופשי וטרם חתם אצל האדומים מהכרמל והגישו לו הצעה על סך חמישים אלף דולר.

יו"ר המועדון, דורון אוסידון אמר: "ראשית ברצוני לברך את יובל אבידור על הצטרפותו לשורות המועדון. מיד לאחר קבלת ההודעה על חומרת פציעתו של ישראל זגורי, פעלנו למציאת מחליף ראוי שימלא את מקומו בקבוצה.בתחילת העונה הבענו עניין לצרף את יובל לשורות המועדון, אך התנאים להבאתו לא הבשילו. אני מקווה שבסיועו של יובל, כבר במשחק הבית הקרוב מול הפועל חיפה, נגיע לתוצאות הטובות ביותר מבחינתנו כמועדון. אני מאחל לכל אוהדי נתניה ומשפחותיהם גמר חתימה טובה, וניפגש בשבת במשחקנו הביתי".

יובל אבידור אמר לאחר החתימה: "אני שמח ומתרגש להצטרף למשפחת מכבי נתניה, ולשתף פעולה שוב עם שלומי דורה. עקבתי אחרי מכבי נתניה והסגל העונה מצויין. אני מאמין שנעשה עונה טובה, ומחכה להוכיח את עצמי על המגרש".

הצרות מסרבות לעזוב את מכבי נתניה. המועדון קיים היום (שני) משחק ראווה מול הפועל חדרה. הקבוצה מליגת העל ניצחה בפנדלים 2:3 לאחר 1:1 בתום המשחק אבל הבשורה הרעה היא שחקן הקבוצה ונבחרת נוער, עאמר מסארווה, סובב את הברך וככל הנראה סובל אף הוא מקרע ברצועה. הוא צפוי לעבור הלילה בדיקת MRI לאבחון חומרת פציעתו. מסארווה חזר רק לפני כחודשיים משיקום של אותה פציעה, לאחר שנעדר כשנה ממגרשי הכדורגל. גורם במועדון מסר: "אנחנו בהלם ובודקים את עצמנו. נתייעץ עם מומחים בנוגע לפציעות האחרונות שאנחנו סובלים מהן".

 


איינבינדר. יהפוך ליהלום? (Gettyimages)

 

לאור העובדה שחלון ההעברות נסגר, נותרה נתניה ללא שחקן יצירתי כאשר במועדון לא פוסלים פנייה לדן איינבינדר שכאמור נחשב לשחקן חופשי ויכול לחתום בקבוצה. כעת כשגם זגורי צפוי לרדת ממצבת השכר של הקבוצה, המועדון לא יפסלו לצרף את הקשר ששוחרר ממכבי ת"א בכפוף לאישורו של המאמן שלומי דורה.

 

 

תודה לכולם על הדאגה והתמיכה,מקווה לבשורות טובות! שבוע טוב 

A photo posted by @israelzaguri on

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי