איגיבור, ראדוניץ' ובן חיים בספק למכבי חיפה

איגיבור בנתבג. ייעדר תקופה ארוכה?
איגיבור בנתבג. ייעדר תקופה ארוכה? | צילום: אודי ציטיאט

הניגרי והקרואטי פצועים, הבלם יעמוד לדין ועשוי לספוג עונש הרחקה

(גודל טקסט)

קשרה הניגרי של מכבי ת"א נוסא איגיבור המריא לספרד למרפאה מיוחדת כדי לטפל בפציעה ברצועות ברך ימין. הקשר נסע עם איש צוות של מכבי ת"א ויחזור רק ביום רביעי בלילה או בחמישי בבוקר.

 

איגיבור שלא נטל חלק בהפסד להפועל רעננה, שיחק בשני המשחקים הקודמים של הקבוצה נגד עירוני קריית שמונה ונגד צ'לסי שלאחריהם סיפר כי לא התאושש מהפציעה ועלה לשחק רק בשל בקשת המאמן סלבישה יוקאנוביץ'.

 

 

במכבי תל אביב החליטו כשהקבוצה שבה לישראל שלא לסכן את הקשר, הוא זכה לטיפולים ולא התאמן. במועדון חוששים מהיעדרות ארוכה של איגיבור וימתינו לחוות הדעת שיקבל מהמומחה הספרדי.

 

בתוך כך, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט היום (שני) להגיש כתב אישום כנגד שחקן מכבי ת"א טל בן חיים (הבלם) בגין פגיעה בשחקן יריב במשחק אתמול מול הפועל רעננה. הדיון יתקיים ביום חמישי 25.9.15 בשעה 17:00. במידה שהבלם שפגע בשחקן הפועל רעננה ללא כדור יורחק, הוא עשוי להחמיץ את משחק הליגה ביום השבת בקרוב בסמי עופר מול מכבי חיפה וכן משחקים נוספים.


בן חיים. הפגיעה שלו ללא כדור תעלה לו ביוקר? (אודי ציטיאט)

 

במכבי תל אביב עושים מאמצים להכשיר את החלוץ הסרבי דיאן ראדוניץ' הסובל מפגיעה בקרסול רגלו מהמשחק נגד צ'לסי וייתכן מאוד שהוא יחמיץ את שני המשחקים נגד מכבי חיפה ודינמו קייב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי