סופית: פרדראג ראיקוביץ' סיכם במכבי ת"א

ראיקוביץ'. העדיף את הצעת הצהובים
ראיקוביץ'. העדיף את הצעת הצהובים | צילום: GettyImages

השוער העדיף את הצעת הצהובים על פני אאוגסבורג ויצטרף במהלך הסופ"ש

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב קיבלו בשמחה את ההודעה של הכוכב האדום בלגראד ושל סוכנו של השחקן פרדראג ראיקוביץ' שהחליט להגיע למועדון ולשחק בליגת האלופות ובמקביל השיב בשלילה להצעה של הקבוצה הגרמנית אאוגסבורג.

 

במכבי תל אביב פועלים בשעה האחרונה למצוא טיסה מהירה לשוער כדי שיגיע בסוף השבוע לישראל ויעבור בדיקות רפואיות כדי שיוכל לשחק כבר ביום ראשון באצטדיון טדי נגד הפועל באר שבע. בתום האימון של הכוכב האדום נפרד השוער מחבריו והודיע להם שהוא עובר לשחק במכבי תל אביב וביקש מהם לצפות בו בטלוויזיה במשחקי ליגת האלופות. 

 

 

הכוונה היא שראיקוביץ' ישתתף באימון הבוקר ביום ראשון אבל ההחלטה הסופית אם יפתח או לא היא של המאמן סלאבישה יוקאנוביץ'. הצהובים חוששים להציב בין הקורות את פאולו קולינס שקיבל הבוקר, בתום האימון בקרית שלום, הודעה טלפונית מהמנג'ר ג'ורדי קרויף על המו"מ עם השוער הסרבי ועל ההחלטה להיפרד ממנו כבר ביום ראשון בצורה חיובית. קולינס נראה באימון הבוקר מכונס בתוך עצמו, כאילו "חרב עליו עולמו", כשחלק מהשחקנים ניגשו אליו ולחצו לו ידיים. 

 

לומיץ'. המועמד המועדף על יוקאנוביץ' (gettyimages)

 

כפי שפירסמנו הבוקר, מכבי ת"א מנהלת מירוץ נגד הזמן להחתמת מגן שמאלי זר, כאשר המועמד המוביל כעת הוא מרקו לומיץ' בן ה-31 ששיחק העונה בקבוצת מורדוביה ברוסיה ועימו מתנהל מו"מ מתקדם. המגן מוכר מאוד לסלבישה יוקאנוביץ', שבחר אותו בעצמו ומבקש לראות אותו מצטרף לצהובים. בקבוצה מבקשים להחתים אותו עד ליום שני בלילה על מנת שיוכלו לרשום אותו לליגת האלופות.

עד יום שלישי צריכה האלופה הישראלית להסדיר את רישום השחקנים לשלב הבתים בליגת האלופות, שם הוגרלה לבית יחד עם צ'לסי, פורטו ודינמו קייב.

 

בתוך כך ובניגוד לפרסומים שונים, ביברס נאתכו, קשר צסק"א מוסקבה שלל את האפשרות שיגיע למכבי ת"א כאשר הוציא הודעה בחשבון האינסטגרם שלו: "הכתבה הזו לא נכונה, מזל שמילים לא עולות כסף. לכל מי ששואל אותי, זה לא נכון".

 

נאתכו. נשאר ברוסיה (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי