אוסטוינד יחזור להרכב עירוני ק"ש בבלומפילד

צפוי לחזור למרכז הקישור. אור אוסטוינד
צפוי לחזור למרכז הקישור. אור אוסטוינד | צילום: ערן לוף

הצפוניים יתארחו אצל הפועל ת"א (19:45, ספ'1). חסארמה: "רוצים לתקן"

(גודל טקסט)

אחרי האכזבה מההפסד הביתי 3:1 להפועל באר שבע בתחילת השבוע, עירוני קריית שמונה תנסה לרשום ניצחון ליגה ראשון, כאשר תתארח מחר (שבת) בבלומפילד למשחק מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני בליגת העל (שידור ישיר החל מ-19:45 בספורט1).

 

"אחרי ההפסד לבאר שבע התחושות לא היו בשמים, הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו ואנחנו רוצים לתקן" אמר סאלח חסארמה לספורט1, "למדנו את הפועל תל אביב והשאיפה היא לקחת נקודות ראשונות בליגה כבר מחר".

 

מבחינה מקצועית, לואיס גוטיירס, שריצה עונש הרחקה מול הדרומיים, צפוי לחזור לסגל, אך הוא לא כשיר במאת האחוזים ובספק להרכב. במידה ולא יפתח, דין מימוני צפוי להמשיך לתפוס את מקומו במרכז ההגנה לצד קאסיו פרננדס. אור אוסטוינד, שהיה פצוע ברגלו בשבועיים האחרונים, חזר לערוך אימונים מלאים ואמור לחזור למרכז הקישור על חשבונו של עדן שמיר הצעיר. חן דילמוני, שהוזכר כמועמד למכבי ת"א, התאושש מהניתוח שעבר בברכו וצפוי לחזור לסגל.

 

בתוך כך, טוברנו פינאס, המגן שהוקפא בתחילת העונה ועדיין לא מצא לעצמו קבוצה, מבוקש בהפועל נצרת עילית מהלאומית, אך בעקבות פערים כספיים בין הצדדים העסקה לא הבשילה. "גיששנו לגביו, הוא יכול לשחק גם כמגן ימני וגם כשמאלי", אמר היום עופר טלקר מאמן הפועל נצרת עילית לספורט1, "אבל העלויות שלו גבוהות עבורנו, הלוואי ויכולנו להרשות לעצמנו".

 

הקבוצה תעשה מחר בבוקר את דרכה למרכז, ולאחר עצירה במלון בכפר המכביה למנוחה וארוחת צהריים, תמשיך משם לאיצטדיון.

 

הרכב משוער:

חיימוב, אלקיים, פרננדס, גוטיירס (מימוני), בורחל, שוקני, בראון, אוסטוינד, עאבד, מזרחי, ברונו (אוגו).

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי