טל בנין: "מה שמעניין את כולם זה לצבור נקודות"

אנחנו פוגשים קבוצה טובה. טל בנין
אנחנו פוגשים קבוצה טובה. טל בנין | צילום: ערן לוף

הפועל חיפה תארח מחר את מכבי פ"ת. אנטמן שוב בין הקורות, פאנקה יעדר

(גודל טקסט)

לאחר שפתיחה את הליגה עם ניצחון חוץ 0:1 על הפועל עכו, הפועל חיפה תנסה להמשיך את המומנטום גם מחר (שבת) כאשר תארח בסמי עופר את מכבי פתח תקווה (19:00).

 

במועדון ממשיכים לחפש אחר קשר זר שיכנס למשבצת של עאהד עזאם שנפצע. יובל אבידור, שמתאמן עם הקבוצה וצפוי לחזור למועדון נעוריו, עדיין לא הגיע לסיכום עם האדומים מהכרמל, מה שצפוי לקרות במהלך השבוע הבא.

 

"במשחקים הראשונים של העונה מה שמעניין את כולם זה בעיקר צבירת הנקודות שיתנו לנו בטחון, אבל כמובן שלא נוותר על הדרך", אמר המאמן טל בנין לקראת המשחק. "אנחנו פוגשים קבוצה טובה עם גרעין שרץ כבר שתי עונות. מבחינה מקצועית אנחנו קבוצה שיותר יוזמת העונה ויש עוד הרבה פרמטרים שצריכים לעבוד עליהם".

 

על סגל הקבוצה אמר בנין: "בסך הכל אני מרוצה ויש תחרות על ההרכב, אבל חסרים לנו שחקנים בכמה עמדות. אנחנו לא ממהרים להחתים שחקנים רק בשביל להגיד שהבאנו שחקנים וננסה לפגוע בול בחיזוק".

 

למעט עזאם הפצוע, בנין יהנה מחר מסגל מלא. ניב אנטמן, שפתח בין הקורות על חשבונו של פרמיסל קובאר, צפוי לעמוד בשער גם מחר. חנן ממן ואמיר אבו ניל יפתחו בקישור.

 

ובצד השני, במכבי פתח תקוה ערכו היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק, אליו היא מגיעה לאחר ארבעה ניצחונות מפתיחת העונה ובמועדון רוצים להמשיך את פתיחת העונה המצוינת ולשמור על מאזן מושלם בליגה.

 

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "זה משחק חשוב מאוד עבורנו  אחרי פתיחת העונה המוצלחת. חשוב להמשיך את המומנטום ולצאת לפגרה עם חיוך". 

 

למרות שערך אימונים מלאים ביומיים האחרונים, בקבוצה החליטו לא לסכן את הקשר מינדאוגאס פאנקה והוא ימשיך להיעדר מסגל הקבוצה משחק שלישי ברציפות. מי שכן ישחק, למרות שהיה בספק הוא גידי קאניוק, שכבש את שער הניצחון בשבוע שעבר נגד נתניה ונמצא בכושר טוב מפתיחת העונה.

 

 

בצל הדיבורים על מעבר אפשרי, איתמר ניצן ימשיך לפתוח בין הקורות כאשר גורמים בסביבתו של השחקן שללו כל פנייה ממכבי תל אביב.

 

 

הרכב משוער:

 

הפועל חיפה: אנטמן, סרדל, רואש, קיאנסקאס, מגרלשווילי, אבו ניל, פיניירו, ממן, דורה, סוויסה, לאלה.

 

מכבי פתח תקוה: ניצן, אלו, דוס סנטוס, תומא, דנינו, טויטו, קאניוק, מונונגה, שמש, חוגי, כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי