עוז ראלי חתם: "אעשה הכל עבור מכבי ת"א"

ראלי. עובר לצהוב לפחות לעונה הקרובה
ראלי. עובר לצהוב לפחות לעונה הקרובה | צילום: מכבי תל אביב - האתר הרשמי

המגן הושאל לעונה מבני יהודה וילבש את החולצה מספר 27. גולדברג עבר לזהובים

(גודל טקסט)

מגן בני יהודה, עוז ראלי, שעל מועמדתו לצהובים פורסם לראשונה בספורט1, עבר היום (שלישי) למכבי ת"א בהשאלה עד סיום העונה תמורת 300 אלף ש"ח. אם מכבי ת"א תרצה לרכוש את המגן-קשר היא תשלים את הסכום למיליון ש"ח.

 

המו"מ בין הצדדים החל כבר בסיום העונה שעברה, אבל דרישת בני יהודה היתה גבוהה מדי עבור מכבי. עם סיום השלמת העסקה, עוז ראלי, שילבש את החולצה מספר 27 במכבי ת"א, אמר לאתר הרשמי: "זה אחד הרגעים המאושרים בחיי. הגעתי למועדון גדול עם קהל גדול. זה כבוד גדול עבורי להשתייך למכבי ת"א ואעשה הכל עבור מכבי. אני מקווה לעשות עבודה טובה כשהחולצה של מכבי עליי. יש לי רצון גדול להצליח במכבי ת"א, שהגיעה השנה לשיא עם ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות".

 

 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "בעונה קשה וארוכה כמו זו העומדת בפנינו, חשוב שיהיו לנו שחקנים בסגל היכולים לתרום במספר עמדות ותפקידים. אני בטוח כי עוז יגדיל את התחרות הקיימת במכבי ת"א ואני מאחל לו בהצלחה".

 

 

ראלי יהיה חלק מסגל הקבוצה בשלב הבתים בליגת האלופות והוא אמור להיאבק על עמדת המגן השמאלי עם עומרי בן הרוש. ראלי יכול לשחק במספר תפקידים כולל כמגן ימני וכקשר.

 


שון גולדברג. עובר לשכונה (אודי ציטיאט)

 

במקביל, המגן שון גולדברג הושאל לשכונה. גולדברג שחזר מהשאלה בהפועל ת"א נמצא כעת עם הנבחרת הצעירה באלבניה ויצטרף לכתומים עם שובו.

 

השתתפה בהכנת הכתבה הדס גרינברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי