"ייקח לי זמן לעכל את הפרידה מק"ש"

כרגע אני אדום אדריאן רוצ'ט
כרגע אני אדום אדריאן רוצ'ט | צילום: דוברות הפועל חיפה

רוצ'ט על המעבר להפועל חיפה: "הגוף רעד, היד התקשתה לחתום". האזינו

(גודל טקסט)

אחת ההעברות היותר מפתיעות שהיו לנו הקיץ בליגת העל היא ללא ספק זו של אדריאן רוצ'ט, שעבר אתמול (שלישי) מהפועל קריית שמונה להפועל חיפה. הקשר בן ה-28 שיחק לאורך כל הקריירה בשורות סגנית האלופה. ועד שחתם בשורות האדומים מהכרמל, היה שייך לאורך כל הקריירה למועדון הצפוני.

 

לאחר חתימתו הרשמית היום, התראיין רוצ'ט לתוכנית הספורט של 103FM כאשר הוצג ע"י מנחה התוכנית מאיר איינשטיין כשחקנה של הפועל חיפה הגיב: "זה מוזר לשמוע".

 

 

תחילה סיפר הקשר על ההחלטה לעזוב את עירוני ק"ש לאחר 16 שנה במועדון: "הגיע הזמן שלי ללכת לאתגר חדש, להחזיר לעצמי משהו שקצת אבד לי בשנתיים האחרונות, בהן לא הייתי ב-11 המסומנים על הלוח, זה בסדר וזה לגיטימי, זה החלטות של מאמן". בהמשך הוסיף: "אני לא רציתי למרוח את זה יותר מדי ולעבור עוד עונה כמו שהייתה לי שנה שעברה. העדפתי לחתוך את זה עכשיו, מאשר שיגידו לי ללכת, העדפתי לעשות את זה בעצמי".

 

בהמשך סיפר התהליך שהוביל להחלטה: "הייתה לי שיחה עם איזי, כל אחד אמר את מה שחושב. אחר כך שוחחתי עם גלעד קצב הסוכן שלי וגיבשתי החלטה שהכי טוב עבורי זה לקום וללכת למקום חדש, להתרענן ולשנות אווירה. הגיעה ההצעה מהפועל חיפה, הכל היה בתיאום עם איזי, הוא נתן לי את ברכת הדרך וגם את הכרטיס שלי. לא חשבתי שזה יהיה כזה קל. סיימתי את התקופה שלי בקריית שמונה".

 

"הכי טוב עבורי זה לקום וללכת למקום חדש". אדריאן רוצ'ט מתקבל עם פרחים בהפועל חיפה (דוברות הפועל חיפה)

 

על העובדה שייאלץ להיאבק על מקומו בהרכב גם בהפועל חיפה אמר הקשר: "אף אחד לא הבטיח לי להיות שחקן הרכב באף מקום. ברגע שקבוצה רוצה אותך סימן שהיא צריכה. גם להגיע לקבוצה כשחקן רכש, זו הערכה שהיא שונה. כולם יודעים שלשחקני רכש יש קרדיט טיפה יותר גדול. עכשיו התור שלי להיות שחקן רכש, לרענן את הקבוצה ולהילחם על ההרכב. זה משהו שאני מחכה לו כבר הרבה זמן, שקבוצה תרצה ותצטרך אותי".

 

רוצ'ט לא הסכים לפרט את פרטי החוזה, אך התוודה: "תהיה בטוח שכמו שאיזי נתן לי ודאג לי, הוא גם דאג שלא אפגע כספית. איזי הוא בנאדם שכמו שהוא דואג לך כשאתה שחקן שלו, הוא גם דואג לך שאתה הולך, במיוחד אחרי כל מה שעברתי וכל השנים שלי איתו. אחד המשפטים שלו היה 'שאם אתה לא נפגע כלכלית, אני לא אעמוד בדרכך'.

 

"דאג שלא אפגע כספית". איזי שרצקי (עדי אבישי)

 

על המאמן סאלח חסארמה אמר: "הייתה לי שיחה ראשונה עם סאלח בקיסריה, נאמרו דברים ולפי השיחה חשבתי שהדברים ילכו בצורה טובה ובכיוון שלי. חשבתי שברגע שיוחלף מאמן הדברים ישתנו. לצערי זה לא קרה, אז העדפתי לעשות את המהלך הזה עכשיו, ולא לחכות לינואר או לסוף העונה ולעבור עונה לא קלה על הספסל".

 

על המפגש הצפוי עם קריית שמונה במסגרת הליגה אמר: "שנגיע לזה אני מאמין שיהיה לי לא פשוט. כולם יודעים מה זה קריית שמונה בשבילי כמו שאני הייתי בשביל קריית שמונה".

 

לסיום סיפר על הקשר על התחושות לאחר עזיבת עירוני ק"ש לאחר כל כך הרבה שנים במועדון: "הייתה לי אתמול פרידה לא פשוטה, גם מהשחקנים וגם מהצוות והמועדון, זה לא פשוט. אתמול ברגע שחתמתי בהפועל חיפה, הגוף רעד והיד לא הצליחה לקשקש חתימה, זה דברים שייקח לי זמן להתרגל ולעכל. כרגע אני אדום".

 

"חשבתי שברגע שיוחלף המאמן דברים ישתנו" סאלח חסארמה מאמן עירוני ק"ש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי