היציע המערבי ייפתח, אפשר לרכוש מנויים

טדי. המערבי ייפתח
טדי. המערבי ייפתח | צילום: אסף קליגר

בית"ר י-ם תאפשר כניסה חלקית ליציע מול הפועל חיפה (19:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח הערב (שבת) את הפועל חיפה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל (19:45, ספורט1 וב-HD), והחליטה סופית כי היציע המערבי ייפתח. באופן חלקי לפחות. בנוסף, אוהדים אשר ירצו לרכוש מנויים ליציע המערבי יוכלו לעשות זאת בקופות האצטדיון.

 

"היציע המערבי ייפתח הערב לטובת המנויים של היציע ולטובת אלו שרכשו כרטיסים ליציע בקנייה מוקדמת", הודיעה הבוקר הקבוצה. עד שעות הבוקר היום התכנון היה שהיציע המערבי לא יפתח לאחר שנים רבות בשל חוסר של התעניינות של האוהדים במשחק, רכישת כרטיסים מועטה ורצון לחסוך בהוצאות שיטור ואבטחה. יחד עם זאת הודיעה הקבוצה כי: "לא תתבצע מכירת כרטיסים הערב ליציע המערבי".

 

 

אלעד גבאי, שהשלים את מעברו בפגרת הנבחרות ממכבי חיפה, עשוי לערוך היום את הופעת הבכורה שלו בירושלים. גבאי מתחרה על עמדת המגן הימני יחד עם תומר ירוחם. אך חסוס רואדה ושניר משען פצועים, ניסו קפילוטו לא כשיר לחלוטין ולסלובודן דראפיץ' יש לא מעט כאבי ראש בנושא. מי שתורגל הוא הבלם הצעיר דוד קלנטיס לצידו של טל כחילה.

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אלעד גבאי/תומר ירוחם, טל כחילה, ניסו קפילוטו (דוד קלנטס), דושאן מאטוביץ', קלאודומיר פריירה, פאבלו דה לוקאס, עומר אצילי, לידור כהן, עומר נחמני, דובב גבאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי