בשל קשיי שפה: גלקה לא יגיע להפועל ת"א

גלקה. מחסום השפה
גלקה. מחסום השפה | צילום: Gettyimages

לאחר שיחה עם המאמן, כבירי הופתע שאינו דובר אנגלית. קלינגר מועמד

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב היתה קרובה להחתים את קונסטנטין גלקה הרומני, כיורשו של ססאר מנדיונדו הספרדי שפוטר, אלא שלספורט1 נודע שבשיחה שנערכה היום (חמישי) בין אמיר כבירי למאמן הופתע מאד הבעלים כאשר הבין שהרומני לא דובר אנגלית.

 

כבירי הבהיר לגלקה כי הוא מעריך אותו מאד אך לאור הבעיות הגדולות שנוצרו בקבוצה בשל קשיי השפה והתקשורת של מנדיונדו עם השחקנים, הפועל תל אביב אינה מתכוונת למנות מאמן שאינו דובר אנגלית. במועדון אישרו את הפרטים ואמרו: "הסוכן שלו אמר לנו שהוא דובר אנגלית שפת אם, אבל דיברנו איתו והוא לא הבין מילה".

 

 

בסביבתו של גלקה התאכזבו מאד מההחלטה של בעלי הפועל תל אביב והוסיפו קיימות שתי הצעות מספרד, שם יוכל לתקשר עם השחקנים עקב עברו כשחקן באספניול. המאמן כבר שוחח עם מיחאי פינטילי, בן ארצו וקפטן הקבוצה, שהמליץ לו בחום להגיע לישראל ולהיענות להצעה של אמיר כבירי.

                              

כעת הבעלים יצטרך לשנות כיוון כשהכוונה היא להמשיך ולחפש מאמנים זרים, אולם מספר גורמים המקורבים לקבוצה לוחצים על החתמת ניר קלינגר לתפקיד.

 

בתוך כך, דיבר בסיום האימון ואליד באדיר, לגבי אי הודאות בנושא המאמן: "שחקן כדורגל צריך להתרכז בכדורגל, זה המקצוע והפרנסה שלו, לא בדברים שמסביב. כשהייתי שחקן המצב המקצועי לא השפיע עליי, הייתי מגיע לאימון ולמשחק בכדי לעשות את המקסימום".

 

לקראת הפועל חיפה אמר המאמן הזמני: "לא צריך כל הזמן לחפש מה לא טוב בקבוצה. אני לא חושב שיש לחץ בקבוצה. הפועל ת"א הוא מועדון גדול, שצריך לעלות לכל מגרש במטרה לנצח, זה מה שאני משדר לשחקנים וזאת המטרה שעומדת לנגד עינינו". לגבי רם שטראוס אמר: " מי שטוב ישחק, בהתאם למה שאראה באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי