"רוצים להוכיח לאוהדים שאנחנו ראויים לצמרת"

עטר. מגלה התלהבות
עטר. מגלה התלהבות | צילום: ערן לוף

במכבי חיפה אופטימיים לקראת ב"ש: "לא נופלים ממכבי ת"א". עטר יפתח

(גודל טקסט)

במכבי חיפה סימנו את המשחק ביום שני נגד הפועל ב"ש כמשחק שיוציא את הקבוצה לדרך חדשה. במועדון מאמינים כי רוני לוי ושחקניו יכולים בשני המשחקים הקרובים בליגה (הפועל ב"ש ומכבי ת"א) לחזור למרוץ בצמרת ולצבור ביטחון הנחוץ כל כך לרוב שחקני הקבוצה.

 

המאמן תרגל באימונים האחרונים שינויי בשיטת המשחק, כשהמעבר מה-4-4-2 המסורתי למערך של 4-3-3 מביא גם לשחקנים שאפתנות רבה יותר באימונים. אחד השחקנים אמר: "דווקא במשחק נגד הפועל ב"ש אפשר לצאת מחוזקים ולהוכיח, בעיקר לאוהדים, שיש לנו קבוצה שאינה נופלת ממכבי ת"א ויתר חברות הצמרת".

 

 

באימונים ניכר במאבק על המקומות בקישור הקדמי ובהתקפה, כשהיעדרו של גליינור פלט אינו מהווה כלל נושא לשיחה, כמו גם של הקשר הסרבי ניקולה דריניצ'ציץ', שבמשחקים האחרונים אינו מספק את הסחורה ורחוק מהמוניטין הקשור להגעתו. כזכור, השניים מורחקים מהמפגש מול ב"ש.

 

אורבניאק. יצליח לתרגם את היכולת באימונים למשחק? (ערן לוף)

 

בקבוצה מתלהבים מיכולתו של הקשר ההתקפי לודוביק אוברניאק, המגלה יכולת מעולה באימונים ובתרגולים הוא הציר המקשר במעבר קדימה להתקפה. נכון לעכשיו אין עדיין החלטה סופית של רוני לוי שמתלבט בין הקפטן יוסי בניון לחן עזרא. נראה כי ההחלטה תיפול באימון המסכם של יום ראשון.

 

מי שאמורים להיות בהרכב הפותח הם אלירן עטר ואיתי שכטר, כשהראשון מגלה באימונים התלהבות, שאפתנות ויכולת מעולה שבאה לידי ביטוי בשער שכבש במשחק האימון מול הפועל ירושלים. המגן טאלב טוואטחה לא התאושש לחלוטין בפציעה ברגלו אבל יהיה בהרכב ביום שני. קרוב ל-2000 אוהדים יעשו את הדרך למשחק באצטדיון טוטו-טרנר כדי לעודד ולתמוך בשחקנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי