"כואב שלא רוצים אותך כסבא, אולי הם התביישו בי"

אילן זהבי. הכל התחיל בימי כיכר הלחם
אילן זהבי. הכל התחיל בימי כיכר הלחם | צילום: אלבום פרטי

אילן זהבי, אביו של ערן, בראיון בלעדי לאייל לוי בו הוא מדבר על הכל

(גודל טקסט)

"הדברים האלה לא היו צריכים להגיע לעיתונות. איך זה שוב יצא לערן מהפה? אבל אם החלטת שאתה מוציא דברים כאלה, אז עמוד מולם. אם אתה רוצה לעמוד איתי, ראש בראש, אין לי בעיה".

 

אילן זהבי, 55,  אביו של ערן זהבי, חי בפאריז. הוא נכה חלקית ומתפרנס בדוחק. הוא לא נשאר אדיש נוכח טענות בנו כי לא ליווה אותו בילדותו ולמעשה עזב את משפחתו. בראיון בלעדי לאייל לוי שהתפרסם היום ב"מעריב סופהשבוע" ויעלה מחר באתר, האבא מדבר על הכל: היחסים המורכבים עם בנו, תרומתו לקריירה של EZ7, המשברים הקשים שעבר בחייו ועל התחושות הצורבות לא רק מהנתק, אלא גם מההאשמות הפומביות של זהבי ג'וניור על כך שנטש אותו בילדותו.

 

 

"כשאתה שוכב בבית חולים שלוש שנים ואז יוצא, אתה מאבד את הכל. הילדים באו לבקר. אבל בימי כיכר הלחם הם התביישו במה שאבא שלהם עשה. כנראה שזה מה שגרם לשבר"

 

אילן זהבי מדגיש כי הוא שמח וגאה בהצלחת בנו, ומשחזר את תחילת הדרך על המגרשים. "מגיל 12 ועד 16 ניסינו לשכנע את מכבי תל אביב לקחת אותו – והם לא רצו. הייתי המאמן במשך שמונה חודשים בהפועל בת ים, כשזרקו אותו ואת אחיו מהפועל תל אביב".

 

"מכבי ת"א לא רצו אותו" (אסף קליגר)

 

יותר מכל, נפגע זהבי האב מכך שהוא מתקשה ליצור קשר עם הקרובים לו. "כשלא רוצים אותך בתור סבא, זה כואב", הוא אומר. "אני האחרון שיפגע בערן והראשון שרצה שיגיע לקריירה כזו. אבל כשלא מזמינים אותך לחתונה ואתה מנסה שיזמינו אותך ולא רוצים, זה כואב. אפילו בחתונה של אבי, הבן הגדול שלי, באו שחקנים ואמרו 'זה לא יכול להיות שערן בא וזורק דברים כאלה אחרי שאימנת אותנו ביחד איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי