המוליכה מעדה: 0:1 לסכנין על מכבי פ"ת במושבה

אזולאי והחברים חוגגים ניצחון
אזולאי והחברים חוגגים ניצחון | צילום: אסף קליגר

בן שמעון כבר לא מושלם: שלומי אזולאי ניצל טעות קשה של ניצן (67) וכבש

(גודל טקסט)

מוליכת הטבלה הגאה, מכבי פ"ת, שבה הביתה אחרי הניצחון בכפ"ס ופגשה את בני סכנין שלא התחשבה במאזן המושלם שלה וניצחה 0:1.

 

החבורה של בן שמעון לא הצליחה להישאר מושלמת. מינדאוגס פאנקה פתח בקישור לצד גידי קניוק וג'ו מונונגה הקפטן.

 

 

עומר דנינו עם שאבייה תומא ואליסון הברזילאי במרכז ההגנה כאשר מוחמד כליבאת ועידן שמש איישו את החוד.

 

החבורה של אלי כהן הצליחה להפתיע, ללא הכוכב החדש, ז'אורזיניו הפצוע. דייגו קאצ'ובה היה ב-11 במקומו כשוויאם עמאשה, שלומי אזולאי שכבש ופיראס מוגרבי, היו בהתקפה.

 

אוהדי מכבי פ"ת מעודדים את המוליכה (צילום: אסף קליגר)

 

מהלך המשחק:

 

דקה 6, גידי קניוק הגביה כדור קרן שהגיע אל פאנקה. הוא בעט מהאוויר תוך כדי נפילה, שטוח לפינה הרחוקה, עותמן חילץ מהקו. דקה 34, אברהם פאס הגביה לרחבה, עמאשה הגיע בקושי לכדור, לאיתמר ניצן לא הייתה בעיה לקלוט את הכדור. דקה 38, פיראס מוגרבי השתלט על כדור תועה ובעט חזק החוצה. בדקה ה-67 עלתה האורחת מסכנין ליתרון 0:1. שלומי אזולאי ניצל טעות קשה של איתמר ניצן וכבש.

 

שחקני המוליכה מחפשים את השער (צילום: מני בן ארי)

 

הרכבים

 

מכבי פ"ת: איתמר ניצן, חגי גולדנברג, עומר דנינו, אליסון דוס סנטוס, שאבייה תומא, דור אלו, מינדוגאס פאנקה, גידי קניוק, ג'ו מונונגה, עידן שמש, מוחמד כליבאת.

 

בני סכנין: רן קדוש, עלי עותמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, איהאב שאמי, חאלד חלאילה, דייגו קאצ'ובה, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי, וויאם עמאשה, שלומי אזולאי.

 

בן שמעון: "מי שרוצה להיות למעלה צריך לדעת להתמודד עם לחץ"

 

רן בן שמעון המאוכזב סיכם: "היו לנו משחקים שיכלו ליפול לפה או לשם והיום זה בא לרעתנו. הם שיחקו טקטי נכון וניצחו מרבע מצב. לנו היה חוסר ריכוז שמנע מאתנו לעשות פעולות חדות מבחינה התקפית. נרים את השחקנים ונמשיך הלאה. יש לנו קבוצה טובה לא פחות ממה שהייתה עד המשחק הזה. אנחנו לא קבוצה שנבדלת בכישרוניות אלא בקבוצתיות וביחד נצטרך לדעת לשמור עליו".

 

לגבי הלחץ שנוצר אולי בעקבות הציפיות שנוצרו אמר: "אנחנו לא מפחדים מלחץ. גולדה מאיר אמרה "מי שרוצה להיות במטבח שלא יבכה על הלחץ" מי שרוצה להיות למעלה צריך לדעת להתמודד עם לחץ. כדי להיות טובים יותר מבעבר צריך לתת יותר".

 

לגבי המשחק בשבוע הבא מול ב''ש אמר בן שמעון: "אנחנו נמשיך להסתכל משימה אחר משימה, והמשימה הבאה היא באר שבע. נצטרך להרים את השחקנים. יש פנצ'רים בדרך".

 

הבלם עומר דנינו הוסיף: "נעצר המומנטום למרות שציפינו לנצח. זה משחק קצת פחות טוב למרות שהגול שקיבלנו לא היה מחויב למציאות. ידענו שלא היינו מנצחים כל העונה ברצף. קשה מאוד אחרי ארבעה ניצחונות במיוחד למועדון כמו מכבי פ''ת שלא רגיל לרצף כזה. איפשהו אוטומטית יורדת הרגל מהגז למרות שזה לא צריך לקרות. נצטרך לדעת לתקן את זה במשחקים הבאים. קבוצות מתכוננות אלינו כבר אחרת ומצופפות נגדנו וזה לא משהו שאנחנו רגילים אליו אבל נצטרך להסתגל למצב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי