מגמגמת: ק"ש שוב לא ניצחה אחרי 0:0 עם רעננה

עאבד ונימני מחליפים דחיפות. לא מצאו את הרשת
עאבד ונימני מחליפים דחיפות. לא מצאו את הרשת | צילום: איתן הנסברגן

החבורה של חסארמה ("לקחנו בחשבון שניראה ככה") איכזבה. האורחים חזרו לקרקע

(גודל טקסט)

עירוני ק"ש המשיכה לגמגם. דווקא אחרי שדרסה את הפועל ת"א ועצרה את מכבי ת"א נדמה היה שהחבורה של חסארמה תהיה שוב חברה בצמרת, אך אחרי 0:0 מאכזב הערב (שבת) עם הפועל רעננה, היא רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

 

המשחק היה שקול, כשבתחילה היו אלו ברק בדש ואוואנס קנגאווה שניסו להכניע את חיימוב. מנגד, ברונו נגח חלש לידיו של ינקו במחצית הראשונה.

 

 

החבורה של סילבס אחרי הניצחון הגדול בבלומפילד, ניסתה לרדת לקרקע, אך בעיקר לא רצתה להפסיד. המאמן העדיף לשמור על הנקודה והצליח לחלץ נקודה במגרש לא קל.

 


ינקו מאוכזב. חזרו למציאות (איתן הנסברגן)

 

עירוני ק"ש: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, דין מימוני, דניאל בורחל (חן דילמוני, 88), וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי (עידו אקסברד, 69), אחמד עאבד, ברונו קוניה (דויד מנגה, 46).

 

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין (שניר שוקר, 46), אלי בבייב, יובל שבתאי, רנה מיחליץ', אוואנס קנגאווה (ממאדו צ'אם, 64), ברק בדש (גיא ליפקה, 78).

 

חסארמה: "לקחנו בחשבון שניראה ככה", סילבס: "תוצאה חשובה"

סלאח חסארמה, מאמן קריית שמונה אמר בסיום : "כמובן שרצינו לנצח בבית, אבל ידענו שרעננה תסתגר ותרצה לצאת עם נקודה. במחצית השנייה עשינו שינוי ונכנסנו יותר למשחק, אנחנו עכשיו עם הפנים קדימה". כשנשאל לגביי היכולת המדשדשת של הקבוצה, חסארמה ענה :"הקבוצה עדיין לא מחוברת, ציפינו לזה אחרי כל השינויים מתחילת העונה. היה חסר לנו גול, אבל לפחות מבחינה הגנתית עמדנו טוב. אם מסתכלים על קבוצות צמרת אחרות הן לא רחוקות ממש מאיתנו. אני מאמין בסגל השחקנים שלי ואנחנו עוד ניהיה קבוצה חזקה".

 

קשר הקבוצה, וובה בראון הוסיף: "היה לנו קשה עם הצפיפות של רעננה, אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא. אנחנו צוות אחר, שחקנים אחרים, נמשיך לעבוד קשה ממשחק למשחק, ההזדמנויות שאנחנו מגיעים אליהם עוד ייכנסו ונביא את הנקודות".

 

ומן העבר השני, חיים סילבס מאמן הפועל רעננה שאמנם לא נראתה טוב במשחק הזה אבל בהחלט פתחה את העונה בצורה טובה, נשמע מאוד מרוצה בסיום: "תיקו בקריית שמונה זאת תוצאה מאוד חשובה למועדון כמו הפועל רעננה. עברנו שבוע קצת מסובך מנטלית, אבל אני גאה מאוד בשחקנים שלי ואני מרוצה מהתוצאה." לגביי המטרות של רעננה העונה סילבס בחר שלא לשחרר הצהרות נוקבות ונשאר צנוע :"המטרה שלי זה קודם כל לתת הופעה טובה במחזור הבא מול מכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי