"המשחק הגרוע שלנו העונה, הענישו אותנו"

בכר. לא צריך להיכנס למרה שחורה
בכר. לא צריך להיכנס למרה שחורה | צילום: ערן לוף

בכר מאוכזב. גורש: "תחושה מוזרה". הוכנבוים: "יש לנו לב גדול"

(גודל טקסט)

לראשונה זה ארבע שנים, גברה הערב (שבת) הפועל עכו על הפועל באר שבע, 0:1 משער של סמואל גילמור בדקה ה-14. החבורה של ירון הוכנבוים אמנם הפסידה כבר גם להפועל חיפה וגם לבני סכנין, אבל בכל שאר משחקיה ניצחה ועלתה זמנית למקום השני עם 9 נקודות. האדומים מהנגב לעומת זאת המשיכו לאבד גובה עם הפסד שני העונה בליגה.

 

"לא צפיתי כזו פתיחת עונה, במיוחד לאור העובדה שההכנה לא הייתה אידיאלית", הודה הוכנבוים בסיום, "לכולם פה יש לב גדול והם נותנים הכל. נכנסנו טוב למשחק, המעבר שלנו מהחלק האחורי לקדמי היה מצוין ובאחת הפעמים גם הצלחנו להבקיע שער וזה הסיפור. עם קצת ריכוז ומיומנות היינו יכולים להבקיע עוד". על המשחק הבא נגד מכבי ת"א: "באר שבע לא פחות טובה ממנה, ואם כן אז לא בהרבה, אבל כל משחק זה אופרה אחרת. אנחנו נתכונן ונעשה את המקסימום בתקווה לנצח".

 

 

"זה היה המשחק הכי פחות טוב שלנו העונה, איבדנו את הסבלנות מוקדם מדי ולא יצרנו מספיק מצבים פרט לכמה הרמות", סיכם ברק בכר המאוכזב, "במשחקים הקודמים הגענו להרבה מצבים והיינו צריכים להיות עם יותר נקודות. הערב הפסדנו בצדק וכל הכבוד לעכו. אנחנו מסתכלים על עצמנו וזה הפסד מאוד מאכזב. הגענו מאוד מוכנים, אבל הפסדנו. לא צריך להיכנס למרה שחורה, נצטרך לתקן את זה בשבת הבאה".

 

"עשינו טעויות וקבוצות למדו להעניש אותנו, אני לא יכול להאשים אף שחקן וצריך לבדוק גם את עצמי", הוסיף המאמן, "נשתדל לתקן את זה במשחק הבא". על הרוטציה: "אני מתאים את עצמי לכל משחק. עשינו רק שני שינויים היום. מה שאני רואה לנכון לאותו משחק – אני עושה את השינוי. אנחנו עובדים על משהו שבסך הכל התחיל טוב".

 


הוכנבוים. מעבר לציפיות (ערן לוף)

 

דודו גורש, שחזר לעכו כאורח אחרי שנים רבות: "התחושות היו מוזרות להיות מהצד השני, אבל אחרי הטקס ההתרגשות חלפה וחבל שזה נגמר בהפסד. התרגשתי, אין ספק, האנשים האלה הם כמו משפחה. כשהמשחק התחיל אתה נכנס לזון והכל נשכח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי