הפ' חיפה ניצחה בנתניה 1:2, הקהל נגד דורה

שחקני חיפה חוגגים. חזרו לנצח
שחקני חיפה חוגגים. חזרו לנצח | צילום: דניאל סטרבורבדס

לאלה וממן העניקו ניצחון. קריאות 'תתפטר' למאמן ("גם אני הייתי מקלל")

(גודל טקסט)

גם אחרי חמישה מחזורים, מכבי נתניה ללא ניצחון. היהלומים נוצחו הערב (שבת) 2:1 באצטדיון בנתניה על ידי הפועל חיפה. לפני המשחק נערך טקס הוקרה לאוהד נתניה, מוטי קירשנבאום שהלך לעולמו בגיל 76.

 

טל בנין ספג קללות בתחילת המשחק מאוהדי נתניה שזכרו לו את הירידה מלפני שלוש עונות. על הדשא הסיפור היה אחרת. מהראן לאלה ניצל טעות קשה של ברק לוי בדק הה-9 ונתן יתרון לבנין על בן דודו, שלומי דורה.

 

 

בדקה ה-76, 0:2 לאורחים מחיפה. אנס דאבור שנכנס כמחליף, בישל לחנן ממן אחרי כדור חופשי. בדקה ה-80 נתניה חזרה למשחק אחרי מהלך קבוצתי יפה וסיום של גאל מרגוליס.

 


מרגוליס נוגח שער מצמק (דניאל סטרבורבדיס)

 

בסיום אוהדי נתניה המאוכזבים קיללו את בן דודו של בנין, שלומי דורה וליוו אותו בקריאות "תתפטר". אחרי הפציעה של ישראל זגורי ולמרות בכורה של יובל אבידור, נתניה ממשיכה להשתרך מאחור ונמצאת מתחת לקו האדום.

 


אוהדי נתניה זוכרים את קירשנבהאום (דניאל סטרבורבדיס)

 

הרכבים

 

מכבי נתניה: ברק לוי, עומר ורד, אנדריי מישצ'נקו, זאב חיימוביץ', שמעון הרוש, רומאריו פירס, משה לוגסי (גאל מרגוליס, 56), חמזה בארי, טל איילה, יובל אבידור (נבו מזרחי, 63), מומודו סיסאיי (עומר פרץ 73).

 

הפועל חיפה: פרמיסל קובאר, לירן סרדל, אושרי רואש, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט, חנן ממן, תומר סוויסה (אלי אלבז, 90), מהראן לאלה (הישאם כיוואן, 83), אמיר אבו ניל (אנס דאבור, 73).

 

דורה: "גם אני הייתי מוציא תסכול בקללות", בנין: "לא מקנא בו"

שלומי דורה: "אני מאוכזב מאוד, באנו נחושים ופתחנו טוב אבל הגול המוקדם שלהם הוריד לנו את האנרגיות, אסור לנו לחלק מתנות כאלו". על הקריאות 'תתפטר' אמר: "זכותו של הקהל לצעוק. זה כדורגל ויש לחץ, אם אתה למעלה הקהל איתך ואם אתה למטה מאבדים סבלנות, אם הייתי יכול להוציא את התסכול שלי בקללות וצעקות גם אני הייתי עושה את זה. הקהל זו לא הבעיה שלנו, הקהל תמך עד היום".

 


לאלה בדרך לרשת של דורה (דניאל סטרבורבדיס)

 

מאמן הפועל חיפה, טל בנין אמר: "זה אוויר לנשימה כי לפי היכולת במשחקים האחרונים הגיע לנו ניצחון, כיף להיות אחרי משחקים כאלו שיש לחץ, אני גאה בשחקנים שלי".

 

על התחושות לאחר שספג קללות מאוהדי נתניה אמר: "אני לא שמח לאיד ולא נקמן, זה כמו כל ניצחון. קשה לי לשמוע את הקריאות לעבר שלומי, אני יודע איזה לחץ יש עליו ואני לא מקנא בו".

 

כובש השער השני של חיפה, חנן ממן אמר: "אני עובד קשה והגול הזה הוא בונוס בשבילי, אני לא תמיד נמדד בשערים ובישולים, לפעמים אני נמדד בעבודה קשה ובלעשות סדר על המגרש". על השאיפות אמר: "פלייאוף עליון יהיה הישג גדול, אנחנו ראויים למקום טוב, כרגע אנחנו קצת נאיביים ומאבדים נקודות איפה שלא צריך אבל נשפר את זה. לפעמים אתה רוצה לנצח גם אם הדרך פחות יפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי