בן בסט: "מכבי ת"א תזכה באליפות גם השנה"

בן בסט. חיכה לרגע הזה הרבה מאוד זמן
בן בסט. חיכה לרגע הזה הרבה מאוד זמן | צילום: ערן לוף

רוני לוי: "אני אופטימי". יוקאנוביץ': "ניצחון חשוב". קריאף: "כלום לא הולך"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א גברה הערב (שבת) 0:2 על מכבי חיפה בסמי עופר. האלופה ניצלה את ההפסדים של מכבי פ"ת והפועל ב"ש, התבססה במקום השני כשהיא במרחק שתי נקודות בלבד מקבוצתו של רן בן שמעון שמוליכה את הטבלה ושלוש נקודות מעל היריבה העיקרית מבירת הנגב. הצהובים המשיכו את הרצף הארוך ללא הפסד מול היריבה המרה מהכרמל שעומד על כמעט שלוש שנים.

בצד השני, רוני לוי ויענק'לה שחר סוחבים את כל הליגה על הגב. הירוקים נראו לא רע במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הכושר הגופני והעומק של מכבי ת"א הכריעו את המשחק. עם עובדות אי אפשר להתווכח: לאחר חמישה משחקים מכבי חיפה עדיין ללא ניצחון, ללא שער זכות ועמוק במקום האחרון.

רוני לוי המאוכזב אמר בסיום המשחק: "הגענו להמון מצבים, היינו צריכים להבקיע שער. נכון, המשחק היה יכול ללכת לכאן או לכאן, אומנם מכבי שלטו, אבל היו לנו התקפות טובות. אנחנו יכולים להשתפר, אני בטוח בזה, אנחנו חייבים לצבור בטחון. מגיע מילה טובה לשחקנים שהיו בגישה טובה ונתנו הכל היום".

מנחם מול ורמוט. מכבי חיפה עדיין ללא ניצחון וללא שער (ערן לוף)

"זה מסוג המשחקים שאתה מקבל גול ואז אתה מיד יוצא קדימה ונענש. הגול השני היה בסיום וכבר הרמנו ידיים" אמר המאמן והוסיף: " אנחנו נמשיך להתאמן, לעבוד קשה, להיות רציניים והגול והניצחון כבר יגיעו. שוב, הגישה של השחקנים מעולה, הם מלוכדים ואם נמשיך בדרך הזאת, אנחנו נצא מהמצב הקשה בו אנחנו נמצאים. אני פסימי לגבי התוצאות ואופטימי לגבי הגישה. השחקנים מאוכזבים, אני רואה שאכפת להם ואני יודע שניצא מהמצב הזה".

סלבישה יוקאנוביץ הסביר את ההבדל ביכולת של חניכיו במשחקים האחרונים: "זה הכדורגל. שיחקנו כדורגל מעולה היום, שלטנו במשחק, החזקנו בכדור. יצרנו מצבים ולכן הבקענו. זה חשוב לנו מאוד. אנחנו נשתפר ונשחק כדורגל טוב יותר. בשבוע שעבר היה לנו משחק רע, אנשים התחילו לדבר על משברים מוקדם מידי, אני שמח מההופעה שלנו היום. הרבה שחקנים שיחקו בצורה טובה".

הסרבי התייחס למפגש מול דינמו קייב בסמי עופר ביום שלישי הקרוב: "בכל משחק מכבי ת"א זאת אותה מכבי ת"א. הפסדנו לרעננה ולצ'לסי, ניצחנו את מכבי חיפה. נבוא מוכנים כמו לכל משחק עד עכשיו. כמובן שאנחנו צריכים להשתפר, יהיה משחק קשה".

יוקאנוביץ'. מרוצה מחניכיו (ערן לוף)

אופיר קריאף שהיה מהבולטים בשורות ממכבי חיפה לא הסתיר את התחושות הקשות: "אכזבה גדולה. הקהל בא, מילא את האצטדיון ואכזבנו אותו. שלטנו במשחק, אבל אני מעדיף ללכת עם הנקודות ולא עם המחמאות. שיחקנו, שלטנו, איימנו ובסוף אנחנו בלי נקודות ובלי שערים. אנחנו צריכים לבדוק מה לא עובד ולעבוד קשה יותר. השערים והנקודות יבואו ביחד, כרגע זה לא הולך לנו".

עדן בן בסט שלא כבש כבר תקופה ארוכה, עלה הערב מהספסל ומצא את הרשת לאחר עשר שניות בלבד. החלוץ היה מאושר בסיום משחק: "לא כבשתי הרבה זמן, אני שמח שזה קרה היום. לפעמים מספיקות כמה שניות בשביל לכבוש, אנחנו מסתכלים עכשיו קדימה ליום שלישי". בן בסט התייחס למעמדו בקבוצה: "ברור שאני רוצה לשחק, המקום שלי אך ורק במגרש ואני שמח שהיום הוכחתי את זה. יש לנו המון משחקים, יש עומס, אבל יש לנו סגל גדול ואנחנו מתמודדים עם זה בצורה טובה.נעבוד קשה, ואנחנו נזכה באליפות גם השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי