דראפיץ': "בית"ר י-ם עוד תהיה הרבה יותר טובה"

דראפיץ'. נשם לרווחה
דראפיץ'. נשם לרווחה | צילום: עדי אבישי

המאמן לאחר ה-1:3 בטדי על כפ"ס. צעירי: "התפוצצנו על המגרש"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים זכתה הערב בהרבה אוויר לנשימה, אחרי שניצחה את הפועל כפר סבא בטדי 1:3 משלושה שערים שכבשה במחצית הראשונה.

 

מאמן בית"ר, סלובודאן דראפיץ', סיכם: "היה עלינו לחץ גדול מאוד. להשיג שלוש נקודות מארבעה משחקים, זה דבר שלא מתאים לקבוצה. היום שיחקנו פעם ראשונה עם כל הזרים ובהרכב מלא. אני מקווה שבהמשך נהיה הרבה יותר טובים".

 

דראפיץ' המשיך: "היינו יותר טובים במשחק הזה. רואדה ייצב את ההגנה ורוקאביצה הביא את המהירות. גם אלעד גבאי היה טוב. עכשיו כל הקבוצה צריכה להיכנס לכושר. כשזה יקרה, נהיה הרבה יותר טובים. לא נשכח שלא היה לנו מחנה אימונים ושחקנים רבים הגיעו באיחור, מה שגרם לנו להיראות לא טוב. גם לאחר הניצחון אני אומר שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב".

 

כובש השער הראשון, כבר בדקה הרביעית, לירוי צעירי אמר: "אנחנו מאושרים. התפוצצנו בחצי הראשון על המגרש. אני חושב שהשחקנים הפנימו שהם צריכים להילחם בכל משחק. בלי זה, אין לנו זכות קיום".

 

מאמן הפועל כפר סבא, פליקס נעים, היה כמובן מאוכזב: "כל השבוע ידענו מה קורה בבית"ר והתכוננו לזה. רצינו לעבור את הדקות הראשונות בשלום, אך לא הצלחנו ועשינו טעויות. גם כשהגענו למצבים בטוחים לא הבקענו כדי לחזור למשחק. הדבר הכי חשוב מבחינתי היה לא להתפרק בחצי השני ובזה הצלחנו. הראש כבר במשחק מול הפועל ת"א בשבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי