עומר אצילי: "השערים השמחים בקריירה שלי"

אצילי. גם דראפיץ' החמיא
אצילי. גם דראפיץ' החמיא | צילום: ערן לוף

קשר בית"ר י-ם: "אנחנו מכוונים הכי גבוה". קליימן: "הניצחון מוקדש לקהל"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון ראשון על בני סכנין באצטדיון דוחא מאז מרץ 2006. למעלה מתשע שנים שבבירה לא חגגו ניצחון יוקרתי בחוץ על היריבה המושבעת, אבל הודות ליכולת פנטסטית של עומר אצילי ודובב גבאי בהתקפה ושל בוריס קליימן בין הקורות, הצהובים-שחורים רשמו 1:3 מרשים והשיגו ניצחון ליגה שני ברציפות.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר בסיום: "היינו קצת בלחץ לפני המשחק כי לא ניצחנו את סכנין בדוחא במשך 9 שנים, זו קבוצה טובה ובטח בבית שלה, אבל אני שמח שהצלחנו".

על היכולת הטובה שהציגה קבוצתו אמר: "קיבלנו גול בדקה מאוד קריטית (45) והייתי צריך להרים את הקבוצה בחדר ההלבשה, אבל נתנו גולים בזמן. מה שלא טוב נצטרך לתקן, אבל יותר טוב לתקן אחרי ניצחון".

שחקני בית"ר חוגגים עם האוהדים את הניצחון הגדול (ערן לוף)

"זה ניצחון ששווה שלוש נקודות ומומנטום של שני ניצחונות רצוף שחשוב להמשך הליגה", אמר דראפיץ' כשנשאל על משמעות הניצחון בדוחא, "בית"ר רוצה להיות בצמרת וצריכה להיות שם. הניצחון הזה נותן הרבה", הוסיף המאמן ואמר גם על כוכב המשחק, עומר אצילי: "הוא כישרון גדול. העתיד לפניו".

"יש לנו שבועיים פגרה עכשיו ואנחנו צריכים להתכונן. יש לנו גם שחקן חדש, דן איינבינדר, ויש סגל טוב. אנחנו רוצים לשחק כדורגל יותר טוב מהיום. אלי טביב בנה קבוצה טובה והמטרה שלנו להיות בפלייאוף העליון. מקווה שאוביל אותה לשם", סיכם המאמן.

חגיגה גדולה של הצהובים-שחורים בדוחא (ערן לוף)

עומר אצילי נשאל האם הם השערים השמחים בקריירה שלו: "היה לי משחק טוב ואני שמח שניצחנו, זה הכי חשוב. אלה השערים השמחים בקריירה שלי".

"אנחנו מסתכלים כבר על המשחק הבא", אמר אצילי הנרגש, "רואים שעובדים איתנו טוב באימונים ורואים את התוצאות במגרש. זה קצת לא התחבר בתחילת העונה אבל אני שמח שעכשיו זה בא לידי ביטוי. אנחנו מכוונים הכי גבוה, פלייאוף עליון או אירופה וגם גביע זה חלום".

אלי כהן, מאמן בני סכנין שהושלכו לעברו חפצים במהלך הראיון עם סיום המשחק, אמר: "זה רגע קשה. אני לא מקבל את ההתנהגות הזו. בסך הכל היה לנו משחק טוב והגענו להרבה מאוד מצבים. בית"ר הבקיעה שלושה שערים מארבעה מצבים ואנחנו החמצנו פנדל. אין לי טענות לקבוצה".

"זה מתסכל מאוד לאכזב ככה את האוהדים, אבל זה חלק מהמשחק", המשיך כהן שגם התייחס לסגל החסר שעמד לרשותו, "אני לא חושב שהבעיה הייתה בשני הזרים, למרות שמדובר בשחקנים טובים מאוד. היינו עדיפים על בית"ר וירדנו למחצית במומנטום חיובי, אבל קיבלנו את השערים השני והשלישי. המשכנו לשחק אבל היה להם שוער ביום גדול ומגיע להם קרדיט על הניצחון. אני גאה בשחקנים שלי, הם עשו כל מה שהם יכולים".

"התחלנו להתחבר ולגלות יכולת טובה, גם היום. זה הפסד כואב אבל צריך להמשיך באותה הדרך ובסופו של דבר התוצאות יגיעו".

בוריס קליימן, שוער האורחת שעצר פנדל והציג יכולת מצוינת הקדיש את הניצחון לאוהדים: "המשמעות של הניצחון מאוד גדולה בשביל הקהל שלנו, תישע שנים הם לא ראו ניצחון מול סכנין, זה בשבילהם. אמר השוער והוסיף: "מעבר לזה מדובר בעוד שלוש נקודות חשובות. אני שמח שהייתי כאן בשביל הקבוצה, הבקענו שלושה שערים, ניצלנו מצבים אומנם בסיום היינו עייפים אבל ידענו לעשות את מה שצריך כדי לנצח את המשחק".

אוהדי בית"ר, "הניצחון מוקדש להם" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי