הפועל ת"א שוקלת לבקש את עצירת הליגה

כבירי. שוקל את צעדיו הבאים
כבירי. שוקל את צעדיו הבאים | צילום: אריאל בשור

כמו כן, בודקים האדומים את האפשרות להעמיד את בית"ר ירושלים לדין

(גודל טקסט)

שיחת היום בהפועל תל אביב ממשיכה להיות תקיפת האוהד המזעזעת ביום שבת. "אולי צריך לעצור את הליגה למחזור אחד", כך אמרו הבוקר (שלישי) במועדון בעקבות ניסיון הרצח לכאורה של אוהד הקבוצה ברחוב פלורנטין בסוף השבוע האחרון, "אולי צריך לזעזע את כולם כדי שיפסיקו לנסות לרצוח אוהדי כדורגל".

 

בעלי הקבוצה, אמיר כבירי, המנכ"ל ניר ענבר ויו"ר הקבוצה, בארי בן זאב, שוקלים היטב את צעדיהם בעקבות התקרית המזעזעת והחריגה ומתכוונים לפנות בימים הקרובים אל יו"ר מנהלת הליגה, יורם באומן, בדרישה לביצוע צעד חריג בליגה בשל המקרה. מאחורי הקלעים, בהתאחדות לכדורגל בודקים אם וכיצד ניתן להילחם בעניין מבחינה משמעתית ומשפטית, כאשר אם יוכח שאכן מדובר באוהדי בית"ר ירושלים, תיבחן האפשרות להעמיד את הקבוצה לדין.

 

 

מצבו של האוהד מוסיף להיות קשה כאשר הוא עדיין מורדם ומונשם. בקומת האשפוז בבית החולים איכילוב מתקבצים לאורך כל שעות היממה חברים טובים, בני משפחה ואוהדים מקבוצות אחרות בישראל, שבאים להביע הזדהות ודאגה לאור האירוע המזעזע.

 

התקרית השליכה גם באופן ישיר על שחקני הפועל תל אביב, שמספרים על אווירה עצובה מאוד במועדון ובחדר ההלבשה. השחקנים מתקשים לקבל את העובדה שאחד מהאוהדים המוכרים והתומכים ביותר שלהם, שרוי כעת בבית חולים במצב קשה.

 

 

יושב ראש הפועל ת"א, בארי בן זאב, אמר בגל"צ שצריך להוציא את ארגון לה פמיליה אל מחוץ לחוק. "מי שחי בעולם הספורט מכיר את הבעיה הזאת כבר כמה שנים, ועכשיו זה התפוצץ עם הגרזן בראשו של הבחור. זה ארגון אלים מאוד. צריך לתת כלים למשטרה כדי להילחם בארגון הלה פמיליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי