"הקופים הירוקים זה כמו חברת התקליטים שלנו"

אוהדי מכבי חיפה. יש גם להקה
אוהדי מכבי חיפה. יש גם להקה | צילום: ערן לוף

להקת 'חוות מזור' מייצגת את הצד האומנותי וחולמת על יניב קטן. תכירו

(גודל טקסט)

החיבור בין מוסיקה לכדורגל בעולם הוא נפוץ מאוד, אמנם בליגת העל שלנו כמעט ואין אזכור ללהקות השייכות לקבוצות כדורגל וחבל. בשנים האחרונות החלו סנוניות ראשונות לצאת להן. בצד האדום של העיר ת"א קמה לה להקת "לאה קטמין" שמזוהה עם האולטראס של הפועל.

 

בצד הצהוב של ת"א אפשר להזכיר את ארגון "פאנטיקס" שאף הפיק דיסק מיוחד שנעשה באולפן עם נגנים וזמרים מקצועיים.

 

 

 

המרענן הרשמי של הקיץ היא להקת "חוות מזור" שמזוהה עם אוהדי מכבי חיפה, יותר נכון עם ארגון "הקופים הירוקים" מיציע ג'.

 


חוות מזור בהופעה (באדיבות ה"קופים הירוקים")

 

"הרעיון עלה לפני הרבה שנים כבר והתחיל לקרום עור וגידים עם שיר האליפות של קבוצת הכדורסל שלנו ב-2013. מאז לכתו המצערת של עוזי חיטמן לא נמצא מחליף ראוי", העיד ג' שבחר לא להזדהות בשמו, אחד מחברי הלהקה. "רוצים לתת מימד נוסף לכל מה שקשור לאהדת הקבוצה וכמובן שתיתן לאנשים חוויה".

 

על השם שנבחר אמר: "זה התחבר אלינו בדיוק. זו חווה שמבצעת ניסויים בקופים. אנחנו חלק מהניסוי הרגשי הזה שנקרא – מכבי חיפה. חלק מחברי הלהקה טבעוניים. בהופעה הקרובה אנחנו נאסוף צעצועים לקופים שנמצאים בשיקום בפארק הקופים ביער בן שמן".

 

הלהקה מורכבת משמונה חברים, כולם חברים שהכירו ביציעים, חלקם אף חברי ארגון האוהדים של מכבי חיפה, ה'קופים הירוקים': "בתור מוזיקאים הבנו שיש לנו משהו חזק ביד, שלטים כמעט כל אחד יכול להכין", הוסיף. "הקופים הירוקים זו כמו חברת התקליטים שלנו".

 


שחר. הביקורות גוברות (ערן לוף)

 

גם ההופעות של הלהקה מתקיימות רובן בקרב אוהדי הקבוצה. "בבר של הקופים בקסטרא, כרגע אנחנו מופיעים לפני משחקים אבל אנחנו במאמצים גדולים להוציא עוד העונה אלבום בכורה ואז נעשה השקה בעיר. לחלקנו יש להקות אחרות שיותר בכיוון הפרנסה".

 

ג' מעיד שגם שחקנים הגיעו לתמוך: "בוקולי, סטויקוביץ', ו-ואליינטה כבר הגיעו. החלום שלנו זה שיניב קטן יגיע. הוא יגיע בזמנו הפנוי, אני בטוח".

 

גם בפן המקצועי לחברי הלהקה ישנה כמובן דעה. "איסמעיל ריאן זה הדבר הכי מעודד בקבוצה. יענקל'ה שחר? אי אפשר לקחת ממנו את מה שעשה. אבל כמובן שלאור המצב הביקורות גדלות. האוהדים מאוכזבים מהאמירות שלו".

 

"החלום שלנו זה שיניב קטן יגיע" (ערן לוף)

 

ולסיכום ג' מדבר על חלומו הגדול: "הייתי שמח לראות את המועדון בבעלות של האוהדים, 51% מספיק. שיענקל'ה יהיה בריא, בוא נדבר מוסיקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי