קולאוטי: "צריך יותר זרים בכדורגל הישראלי"

קולאוטי. הודיע על פרישה מכדורגל ביום הולדתו
קולאוטי. הודיע על פרישה מכדורגל ביום הולדתו | צילום: Gettyimages

אקס הצהובים בראיון לאתר הרשמי: "גולדהאר הציב מטרה והיה ממוקד"

(גודל טקסט)

בקיץ 2010 רשם מיץ' גולדהאר את אחד המהלכים המפתיעים ביותר שעשה מהרגע שלקח את הצהובים בבעלותו, כשהחתים בהפתעה את חלוצה הישראלי-ארגנטינאי של בורוסיה מינשנגלאדבך, רוברטו קולאוטי. במאי 2013, נפרד קולאוטי מהצהובים אחרי שהניף בתום קדנציה של שלוש עונות את צלחת האליפות.

שנתיים בדיוק חלפו מאז הרגע בו נפרד החלוץ מקרית שלום, ועד לרגע שהודיע על פרישה כשסיים עם א.א.ק לרנקה הקפריסאית במקום השני. "זה בערך כמו שבני יהודה תסיים בכדורגל הישראלי במקום השני", אמר קולאוטי, שנחת לביקור במתחם האימונים של הצהובים במהלך השבוע.

"הודעתי על פרישה ביום הולדת שלי", סיפר קולאוטי בראיון לאתר הרשמי, "זו לא הייתה החלטה קלה אבל מצד שני אחרי כל הקריירה שלי הרגשתי שזה היה מהלך טבעי ובזמן הנכון בקריירה שלי. אני חושב שכל שחקן שמרגיש שהוא כבר נתן ומיצה את המקסימום בקריירה שלו לא צריך להמשיך ולתת פוש אלא לקבל את ההחלטה ולהמשיך הלאה. זה בדיוק מה שהרגשתי. שהסוללה שלי ריקה ואמרתי לעצמי זה מספיק. אני שמח על הקריירה שלי ומוקיר לה תודה".

יצא לך לעקוב בתקופה האחרונה אחרי מכבי?

"כן. בקפריסין זה היה יותר קשה, אבל עקבתי וראיתי ואני גם בקשר עם חלק מהשחקנים".

"הרגשתי שהסוללה שלי ריקה" (עדי אבישי)

היית שותף לכל התהליך שעבר המועדון בשנים האחרונות. איך זה נראה מנקודת המבט שלך?

"זה נראה מדהים. קודם כל אין הצלחה גדולה יותר, מבחינתי,  מפרוייקט שהתחלת מאפס והגעת למטרה שהצבת לעצמך. ומכבי עשו את זה. אפילו כשאף אחד לא האמין שהמצב במועדון יכול להשתנות, היה בן אדם אחד, מיץ' גולדהאר, שהציב לעצמו מטרה, היה ממוקד בה ועשה הכל כדי להשיג אותה והביא את מכבי לאיפה שהמועדון נמצא עכשיו".

מה אתה חושב על ההצלחות האחרונות של המועדון?

"בליגת האלופות אתה משחק בעצם במפעל שכל הקבוצות הטובות בעולם משחקות. רואים את ההבדל. הפערים הקיימים היום הם כאלו שאין יותר מידי מה לעשות כדי לשנות אותם עם המצב הנוכחי. עם הכלים שיש למכבי תל אביב המועדון עושה את המקסימום. אם אתה רוצה לעשות את ההתקדמות צריך דברים נוספים. כמו לאפשר ליותר זרים לשחק בכדורגל הישראלי. או תקציב גדול יותר".

"היה איש אחד שהציב לעצמו מטרה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי