מהפכה: בן שמעון יפתח עם שלושה חלוצים

בן שמעון. לא חושש מהאלופה
בן שמעון. לא חושש מהאלופה | צילום: עדי אבישי

בפ"ת לא חוששים ממכבי ת"א: "רוצים להיראות טוב". צחי גיגי יעמוד בשער

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדי ליגה רצופים ובמיוחד ההפסד המאכזב במחזור שעבר לבאר שבע, אשר קטעו פתיחת עונה מרשימה, במכבי פתח תקווה רוצים לחזור לנצח מחר (19:45 ישיר בספורט1), דווקא מול המשוכה הקשה ביותר בליגה – האלופה בשלוש השנים האחרונות – מכבי תל אביב.

 

בפתח תקווה בונים על העייפות של חלק משחקני מכבי תל אביב שחוזרים ממשחקי הנבחרת ויודעים שניצחון מחר במושבה יחזיר אותם למקום הראשון בטבלה. "אנחנו באים עם אמונה לצאת עם תוצאה טובה ולחזור למסלול הניצחונות. חשוב לנו להיראות טוב בבית שלנו. אנחנו לא מתעסקים בבעיות של מכבי אלא באים לעשות את העבודה שלנו" אמר שחקן בקבוצה.

 

לאחר ששהה במשך עשרה ימים בארה"ב לרגל ביקור משפחתי, חזר רן בן שמעון רק אמש לאימון הקבוצה, לאחר סיום ההכנות וקיבל בחזרה את שחקני הנבחרות: עומר דנינו, דודי טויטו ודור חוגי, ששהו עם הנבחרת הצעירה ומינדאוגס פאנקה ששיחק עם נבחרתו ליטא. גם נאור פסר, שמחלים מהפציעה, חזר לאימונים מלאים אך ייעדר מהסגל גם השבוע כדי לחזור לכושר משחק, לשבוע הבא למשחק מול רעננה.

 

ניצן. על טעויות משלמים? (דני מרון)

 

רן בן שמעון יערוך לא פחות משלושה שינויים בהרכב כאשר צחי גיגי צפוי לחזור אל בין הקורות לאחר זמן רב, במקומו של איתמר ניצן שטעה בשני המשחקים האחרונים, דודי טויטו יחזור לעמדת המגן השמאלי במקומו של חגי גולדנברג וגיא מלמד יפתח במקומו של מינדאוגס פאנקה.

 

אמש נקבעה החלפת ביתיות עם הפועל רעננה לקראת המחזור הבא בליגה מה שאומר שפתח תקווה תארח את המשחק בביתה וזאת לנוכח שזרוע הדשא שייערך באצטדיון בנתניה. 8,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם במושבה והצפי הוא שאצטדיון יהיה מלא ב -11,000 צופים לראשונה העונה. במועדון ביקשו להקדים את ההגעה למגרש כדי למנוע היווצרות פקקים ותורים בקופות.

 

הרכב משוער: צחי גיגי, דור אלו, עומר דנינו, קסאביא תומא, אליסון דוס סנטוס, דודי טויטו, איטור מונרוי, ג'ו מונונגה, גיא מלמד, מוחמד כליבאת, עידן שמש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי