עטר החולה ייעדר מול ק"ש, גוזלן ועזרא יפתחו ב-11 של מכבי חיפה

גוזלן. ימשיך ב-11 של הירוקים
גוזלן. ימשיך ב-11 של הירוקים | צילום: ערן לוף

החלוץ סובל מחום גבוה וייעדר, הקשר ישוב להרכב, גם דגני כשיר ויתופקד לצד ואליינטה (20:00 בספורט2). אחמד עאבד כשיר, גם אקסברד יפתח אצל חסארמה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה כשוהה בבית מלון בצפון לקראת המשחק  בחוץ נגד הפועל קריית שמונה (20:00 בספורט2HD). הירוקים ייאלצו לעלות לכר הדשא ללא החלוץ, אלירן עטר שסובל מחום ושוחרר מהמשחק. עטר נבדק בבית המלון ולא ייכלל בסגל כאשר שובל גוזלן וחן עזרא יפתחו ב-11.

 

מכבי חיפה זקוקה לניצחון כדי להיחלץ מהמקום האחרון ולהתקדם מעבר לקו האדום. רק נציין כי כל חמשת המשחקים אתמול הסתיימו בניצחונות של הקבוצות האורחות.

 

 

המאמן רוני לוי אמור לבצע מספר שינויים בהרכב, חלקם בשל פציעות ואחרים שינויים מקצועיים. הבלם דקל קינן ישחק לצדו של מארק ואליינטה במקומו של אוראל דגני שירד לספסל.

 

בעמדת המגן השמאלי ישחק סאן מנחם על חשבונו של טאלב טוואטחה הפצוע, כשגם ניקולה דרינצ'יץ' חולה ואינו נכלל כלל בסגל למשחק הערב וכן אביחי ידין עדיין פצוע ואינו כשיר. במקומם יפתחו בקישור עטאא ג'אבר ואופיר קריאף, השחקן המצטיין של שני המשחקים האחרונים.

 

קריאף נלחם. ידין לא יהיה הערב כדי לעזור לו (ערן לוף)

 

בתרגול האחרון של ההרכב הראשון בחר המאמן רוני לוי להציב את שובל גוזלן בעמדת החלוץ על חשבונו של הרכש ההולנדי גלינור פלט שימתין על הספסל. גם הערב איתי שכטר ימתין לקריאה של המאמן רוני לוי עלך הספסל.

 

במכבי חיפה ישלחו שחקנים רבים להתמודד על כדורים במרכז המגרש מול הקישור הלוחם והיצירתי של קריית שמונה בראשותם של וובה בראון ועדן שמיר. המאמן רוני לוי אמור לדרוש להצר את המעברים מהאגפים של דויד מנגה ואחמד עאבד המהירים.

 

מכבי חיפה כמו בכול משחקיה תפעיל את המערך ההתקפי שלה בו אמור לודוביק אוברניאק להפעיל את שחקני האגפים יוסי בניון ואלירן עטר ואת חלוץ החוד שובל גוזלן. כ-2,500 אוהדי מכבי חיפה יהיו הערב ביציעי האצטדיון בקריית שמונה.

 

הרכב מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, מארק ואליינטה, אוראל דגני, סאן מנחם, עטאא ג'אבר, אופיר קריאף, לודוביק אוברניאק, יוסי בניון, חן עזרא, שובל גוזלן.

 

קריית שמונה: עאבד כשיר, שמיר ימשיך בהרכב

 

אחרי שהביסה 1:4 את הפועל חיפה במחזור האחרון לפני פגרת הנבחרות, הפועל קרית שמונה תנסה להמשיך את המומנטום מול הירוקים.

 

מהמשחק ייעדר דניאל בורחל הפצוע ואת מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס חן דילמוני שבעצמו התאושש רק לאחרונה מפציעה. אחמד עאבד, שספג מכה באימוני הנבחרת, התאמן לאורך כל השבוע וצפוי לפתוח.

 

עדן שמיר, שכבש צמד מול הפועל חיפה, ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור כשגם דויד מנגה צפוי לפתוח בחלק ההתקפי.

 

הרכב ק"ש: חיימוב, אלקיים, גוטיירס, פרננדס, דילמוני, בראון, אוסטוינד, שמיר, עאבד, אקסברד, מנגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי