"כך לא נראית קבוצה של רוני לוי"

שכטר. איבד את העשתונות בסיום המשחק
שכטר. איבד את העשתונות בסיום המשחק | צילום: דני מרון

גורם במכבי חיפה הוסיף: "הוא עולה עם שחקנים שהיה מעיף בכיף ליציע"

(גודל טקסט)

"זאת לא הקבוצה של רוני לוי כי כך לא נראית קבוצה שלו", אמר הערב (ראשון) גורם במכבי חיפה לאחר ההפסד 2:0 בקריית שמונה תוך תצוגת כדורגל חלשה ביותר. הגורם הוסיף: "כולם ראו מה לוי עשה בעונה שעברה בנתניה ובכלל כמאמן. שחקנים שלו נותנים הכל על המגרש. זה לא שלוי איבד את חדר ההלבשה, אלא הוא פשוט נאלץ להרכיב שחקנים שהיה מעיף בשמחה ליציע ונשאר עם החבר'ה שבאמת רוצים להשקיע".

 

איתי שכטר שקיבל כרטיס אדום על פגיעה ללא כדור, היה נסער בסיום המשחק וחסם את דרכו של השופט, רועי ריינשרייבר ולא נתן לו לרדת לחדר ההלבשה: "מה עשיתי? למה הרחקת אותי? רק לאחר התערבות של מספר שחקנים בקבוצה ריינשרייבר הצליח לעבור את שכטר ולרדת לחדר ההלבשה". אם לא די בכך, אוהדי הירוקים קיללו במהלך המשחק את רוני לוי, קראו לו להתפטר והמתינו לשחקני הקבוצה מחוץ לאצטדיון.

 

 

רוני לוי הודה בסיום המשחק: "יש לחץ, אנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו גם ברגעים קשים, זה היה רגע קשה. כאב לאיתי שכטר שהוא הורחק, כי הוא הרגיש שזה לא הגיע לו. מכבי חיפה במצב קשה מאוד, הלחץ על השחקנים הוא גדל. השחקנים רוצים, הם משתדלים, אבל ברגעים מסוימים הם עושים טעויות שלא צריכים לעשות. במקרים מסוימים קצת החמירו אותנו. אנחנו צריכים לדעת להתנהג גם ברגעים הקשים".

 


בניון מעכל עוד אכזבה (ערן לוף)

 

המאמן המנוצח המשיך: "אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להוציא את הקבוצה מהמצב. זה לא נראה כך, אבל אנחנו עובדים טוב באימונים. ק"ש קבוצה טובה, היה להם יתרון אבל יכולנו גם אנחנו להכריע את המשחק. בסיום עשינו טעויות שעלו לנו בנקודות. התשובות לא פשוטות, יש לנו הרבה עבודה והרבה דברים לתקן. רק העוצמה של המועדון והיחד תוציא אותנו לדרך חדשה. רק ניצחונות יעזרו לנו לצאת מהמצב הקשה הזה. ננסה לייצר רצף של תוצאות טובות, אני מאמין שזה יגיע. יש מכבי חיפה סגל טוב מאוד ואת הקהל הכי טוב בארץ והמועדון יתגבר על המשבר הקשה הזה".

 

יוסי בניון אמר: "אנחנו לא מספיק טובים נכון לעכשיו. זה משחק חוץ קשה, לא היו מצבים כמעט. יכולנו להוציא נקודה אבל קיבלנו שער ממצב נייח ואז איבדנו את המשחק. על שכטר הוסיף: "לא ראיתי מה היה שם, יש לחץ, אנחנו לא מציגים יכולת טובה ולא פה רצינו להיות, אבל אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם הלחץ, זה המצב כרגע, אנחנו במקום האחרון". 

לגבי העתיד הוסיף: "אנחנו יכולים להוציא את העגלה מהבוץ, היה שיפור במשחקים האחרונים מבחינה הגנתית, היום הייתה לנו בעיה בהתקפה, לא ייצרנו מצבים וזו הבעיה העיקרית שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי