מסתמן: ראדוניץ' ישוחרר בינואר, איגיבור יוקפא?

איגיבור. הבעיה לא נפתרת
איגיבור. הבעיה לא נפתרת | צילום: אודי ציטיאט

הקרואטי של מכבי מוגדר כמחדל, גם הניגרי שלא מתאושש עשוי לשבת בצד

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' איבד אמש (רביעי) תואר ראשון מהטרבל של קודמו, פאקו אייסטראן. במועדון ובלשון המעטה לא אוהבים  את אמירותיו של המאמן על עומס ועייפות ועל שיבוץ לא הוגן של משחקי הקבוצה. גורמים המקורבים למועדון טוענים כי המאמן היה צריך להשאיר את נושא השיבוץ לראשי המועדון ולא להוביל את התירוץ למצב המקצועי והיכולת הדלה של שחקניו בכל המפעלים – ליגת האלופות, ליגת העל וגביע הטוטו.

 

שחקני מכבי תל אביב הבכירים ישבו ביציע הכבוד מדושני עונג וצחוקים וצפו בתצוגת הנפל של הקבוצה על כר הדשא מול משחק בינוני ביותר של בני יהודה. העייפות של יובל שפונגין, עוז ראלי, עומרי בן הרוש, יואב זיו, דור מיכה, שלומי אזולאי ועדן בן בסט, שבעה שחקנים ששיחקו ולא דחפו את הקבוצה קדימה איכזבו את מעט האוהדים שהגיעו לתמוך. "היו צריכים תיקו ולא הוציאו כלום. זה מתחיל להיראות כאילו נאבד את כל התארים", אמרו בסביבת המועדון.

 

 

מכבי תל אביב בתוך סוג של משבר כשעל הפרק הדרבי בשבת מול הפועל תל אביב. "ההפסד לבני יהודה ובעיקר ההשפלה נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד, הצורב אמור להדליק אור אדום במועדון. המצב מגיע לאוזני הבעלים מיץ' גולדהאר וברור שהוא לא יעבור בשתיקה על היכולת ויבקש הסברים מג'ורדי קרויף".

 

מכבי תל אביב כבר נערכת לשינויים בסגל לקראת חודש ינואר כשחלון ההעברות יפתח. על הכוונת נמצאים כפי שפורסם בספורט1 כל השחקנים הזרים ותחילה דיאן ראדוניץ' ונוסא איגיבור שכבר מחפשים להם מחליפים שינחתו בקריית שלום.

 


כוכבי מכבי ת"א ביציע. הזרים על הכוונת (דני מרון)

 

ראדוניץ' שהגיע פצוע וללא כושר משחק הוא מחדל גדול של המועדון שלא היה מודע כלל שהשחקן הוצע ושמכבי נתניה החליטה לוותר עליו. הקרואטי אמור לצאת לארצו לאבחן שם את הפציעה. פצוע נוסף הוא נוסא איגיבור שמתלונן על כאב מסתורי בברך למרות שלא אובחנה פציעה כזאת בבדיקות בארץ ובברצלונה. אם השניים לא ישובו לפעילות בתוך שלושה שבועות ראדוניץ' ישוחרר לאלתר וכרטיסו של הניגרי יוקפא עד תום העונה. גם ניקולה מיטרוביץ' וקרלוס גרסיה עשויים לקבל שחרור, אך זאת בהתאם לתוצאות בהמשך הדרך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי