"המשחק מול עכו חשוב לביסוס מקומנו בצמרת"

אוסטוינד. חושבים על פלייאוף עליון
אוסטוינד. חושבים על פלייאוף עליון | צילום: ערן לוף

בק"ש לא התמקדו בגביע הטוטו: "משחק חסר חשיבות". מנגה בספק

(גודל טקסט)

למרות ההפסד הביתי אמש (רביעי) של הפועל ק"ש 2:1 למכבי חיפה במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו, במועדון הצפוני לא התרגשו מכך וכבר חושבים על המשחק הליגה בשבת מול הפועל עכו.

 

"המשחק היה חסר חשיבות לשתי הקבוצות, אף אחד פה לא התרגש יותר מידי מהתוצאה", אמר שחקן הקבוצה לספורט1, "גם הבטחנו כבר את העלייה לשלב הבא, כך שהמשחק הזה נועד בעיקר לתת במה לשחקנים צעירים שמקבלים פחות דקות".

 

 

כאמור במועדון מתמקדים בליגה, וינסו לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל עכו, לאחר ה-2:2 המאכזב מבחינתם מול בני יהודה בבלומפילד שהשוותה בדקה ה-90.

 

"על הנייר אנחנו חזקים יותר ויש לנו עדיפות במשחק", אמר שחקן הקבוצה. "אבל זה רק על הנייר. גם את בני יהודה, העולה החדשה לא ניצחנו. עכו זו קבוצה צעירה אבל עקשנית ומצפה לנו משחק קשה. חשוב לנצח את המשחק הזה בשביל לבסס את מקומנו בחלק העליון של הטבלה".

 

מי שבספק למשחק בשבת הוא דוד מנגה שלא כשיר ב-100 האחוזים ומתקשה להתאושש מפציעתו. החלוץ לא שותף מול מכבי חיפה, מאחר ובמועדון לא רצו לסכנו. גם דניאל בורחל בספק למשחק. המגן חזר להתאמן ,אך לא התאושש לגמרי מפציעתו לפיכך חן דילמוני ימשיך לקבל את הקדיט בעמדת המגן השמאלי גם בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי