בדש: "התחברתי למכבי ת"א בצורה עמוקה, זה עוצמתי"

בדש.
בדש. | צילום: אסף קליגר

חלוץ הפועל רעננה בראיון: "הדרבי יחסר לי. מקום רביעי יהיה הישג"

(גודל טקסט)

אחת הפתעות העונה בליגת העל היא ללא ספק הפועל רעננה של חיים סילבס, שממוקמת לאחר שמונה מחזורים במקום השני בטבלה, כולל ניצחונות על מכבי תל אביב ומכבי פ"ת. אחד האחראים להצלחתה של הקבוצה הצנועה מהשרון הוא ברק בדש, החלוץ ששוחרר מהאלופה, וכבש בשני המשחקים האחרונים וכרגע נראה שהוא בדיוק מה שהיה חסר לרעננה.

 

"אם אגיד לך שציפיתי להיות במקום השני אחרי שמונה מחזורים, אני אשקר", אמר היום בדש בראיון לאתר מנהלת הליגה, "זו תחושה נפלאה. התקציב של הפועל רעננה הוא אחד הנמוכים בליגה, ובכל זאת צבירת הנקודות שלנו יוצאת דופן".

 

על הצלחתה של הקבוצה שהתבססותה בחלקה העליון של הטבלה אמר החלוץ: "מבחינת הנקודות והמיקום שלנו זה נכון, אבל כמו שסילבס חוזר ואומר לנו, זו רק ההתחלה ואסור לנו להסתנוור. חייבים להיות צנועים, בתקווה שנגיע לישורת האחרונה קרובים לפלייאוף העליון. זו המטרה שלנו כרגע. אני ריאלי, אני לא חושב שכשתסתיים העונה אנחנו נהיה שם".

 

על ההשוואה בין רעננה הנוכחית להפועל ק"ש של 2011/12, קבוצתו דאז של בדש, שגם זכתה בתום אותה עונה באליפות אמר: "האמת שיש לא מעט דברים שמזכירים את האליפות של אז. השמות לא נוצצים, אין כוכבים והאגו לא קיים. הפועל רעננה לא הקבוצה הכי כישרונית וסקסית, אבל כן קבוצה עם הרבה לב ונשמה. כמובן שאי אפשר לדעת מה יהיה, ובקרית שמונה באמת אף אחד לא האמין, אבל יש עוד דרך ארוכה ולא הייתי מהמר שנסיים במקום הזה. מקום רביעי יהיה הישג חסר תקדים עבורנו".

 

בדש התייחס גם להשתלבותו במועדון, לצד לא מעט שחקנים צעירים: "אני מביא את הניסיון שלי, אז כמובן שזה יתרון. אני לא מרגיש שכל המשקל על הכתפיים שלי, אבל אין ספק שיש אחריות. הצעירים שואלים שאלות, רוצים ללמוד כמה שיותר. כל מי שמכיר אותי יודע שבאתי ממועדונים צנועים, אז אני מרגיש טוב ברעננה".

 

בדש. המבוגר האחראי במועדון מהשרון (אסף קליגר)

 

בהמשך נשאל בדש על האם המשחקים הקשים שמצפים להם בשבועיים הקרובים, מול בית"ר והפועל ת"א, הם המבחן האמיתי עבורם בהתבגרות בצמרת ואמר: "גם נגד הפועל עכו אמרו שזו משוכה עבורנו, ולפני המשחק מול מכבי פתח תקוה גם השתמשו במילה 'מבחן'. כל משחק שלנו הוא מבחן בפני עצמו. ניצחנו אתמול קבוצה טובה ומאורגנת שמשחקת את הכדורגל הכי יפה עד כה. כמובן שאם נעבור בהצלחה את בית"ר והפועל אז המצב יהיה הרבה יותר טוב, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הקרוב ופחות על העתיד".

 

על עזיבתו את מכבי ת"א, דווקא כשזו העפילה לליגת האלופות אמר בדש: "באיזשהו מקום יש תחושה של פספוס, אבל השלמתי עם העזיבה שלי. עוד לפני שמכבי שיחקו בשלב הבתים אמרתי לעצמי שאני שלם עם ההחלטה. ידעתי שזה הצעד הכי נכון לעשות אם אני רוצה לשחק ולקבל כמה שיותר דקות. כמובן שאני עוקב אחריהם ומאחל להם המון בהצלחה".

 

בדש, "יש תחושה של פספוס" (עדי אבישי)

 

כשנשאל על ההבדלים בין המועדונים ומה הכי חסר לו, בדש היה נחרץ ואמר: "הקהל. לקחתי בחשבון שזה לא יהיה דומה ברעננה, אבל אין מה לעשות. כל מה שקשור באוהדים, בלומפילד מלא, החוויה במשחקי דרבי, זה משהו שלא יחזור על עצמו בעונה הזאת. מה שחוויתי במכבי היה עוצמתי עבורי, התחברתי למועדון בצורה עמוקה. אבל זה שייך לעבר, היום אני 100 אחוז בהפועל רעננה ויש לנו אתגרים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי