בראש מורם: 1:3 להפועל ב"ש על הפועל ת"א

המארחת חוגגת ניצחון ונצמדה למוליכה
המארחת חוגגת ניצחון ונצמדה למוליכה | צילום: מאיר אבן חיים

ווקאמה (47) וסוארס (54) כבשו בנגיחות, ברדה (71) הוסיף ונסאר (90) צימק

(גודל טקסט)

הפועל ב"ש סופרת כבר שלושה ניצחונות ליגה מרשימים. הערב (ראשון) היא עשתה זאת עם 1:3 מצוין על הפועל תל אביב באצטדיונה הביתי "טוטו-טרנר".

 

הניצחון מול החבורה של באדיר גם העלה את הפועל ב"ש זמנית למקום הראשון, אותו היא חולקת עם מכבי ת"א ולמעשה היא מפגרת אחר האלופה רק בהפרש שערים.

 

 

המחצית הראשונה הייתה חלשה והפועל ב"ש התקשתה לפצח את המערך ההגנתי של האורחת מת"א, אלא שבדקה ה-47 מהראן ראדי הרים מצוין וטוני ווקאמה המשיך ביכולתו הנפלאה וכבש את הראשון בנגיחה.

 

כעבור שבע דקות התוצאה הוכפלה, כאשר ראדי שוב הרים, הפעם מנקודת הקרן, והבלם וויליאם סוארס היה חופשי ונגח לרשת של חתוכה. הקפטן אליניב ברדה, ששוב קיבל את הקרדיט בחוד, קבע 0:3 בדקה ה-71 מבישול גאוני של מאור מליקסון.

 

הפועל ת"א קיוותה להימנע משרשרת הפסדים אחרי ה-4:0 לסכנין ורגע לפני הדרבי הגדול של תל אביב בשבת, אבל התפרקה במחצית השנייה ויכולה להתנחם אולי אך ורק בכך שהרכש סיראז' נסאר, שעלה הערב מהספסל, כבש בבכורה (90) ועשה זאת מול האקסית. האדומים נותרו במקום העשירי עם 9 נקודות במאזנם.

 

שחקני הקבוצות עלו לחימום לפני המשחק לבושים חולצות ורודות, כחלק מחודש המודעות לסרטן השד.

 

מפגן התמיכה של אוהדי הפועל ב"ש (ירון אלפי)

 

מהלך משחק:

 

דקה 20

הפועל ב"ש יוזמת, אולם מתקשה לייצר מצבי הבקעה מול הפועל ת"א המתגוננת.

דקה 28

בן רייכרט ניסה להכניע את גורש מ-20 מטר אבל פספס את המסגרת.

דקה 38

ג'ון אוגו ניסה את מזלו בבעיטה מכ-20 מטר, אבל הכדור הלך מעל משקוף השער של האורחת.

דקה 47

0:1 להפועל ב"ש: הגנת האורחת הרחיקה ברשלנות, ראדי השתלט על הכדור, פרץ באגף ימין והרים היישר לראשו של ווקאמה שהתגבר על וינטרה ונגח לרשת.

דקה 53

0:2 להפועל ב"ש: שוב ראדי מבשל, הפעם הנוגח לרשת היה סוארס. הקשר הרים כדור קרן מימין והבלם היה חופשי ונגח בעוצמה.


החברים רצים לברך את סוארס על השער (מאיר אבן חיים)

דקה 65

מאור מליקסון בעט עם בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה, שטסה מעל שערו של חתוכה.

דקה 66

הלחץ של ב"ש גובר: ווקאמה דהר ונעצר אצל צליל חתוכה, שוער הפועל ת"א הגיע גם לריבאונד ומנע מראדי לכבוש את השלישי של קבוצתו.


ראדי. שני בישולים, אבל לכבוש הוא לא הצליח (ירון אלפי)

דקה 71

0:3 להפועל ב"ש: מאור מליקסון חתך את הגנת הפועל ת"א באומנות וסיפק בישול מדהים עוד יותר לאליניב ברדה, שעקף את השוער וגלגל פנימה.

דקה 90

3:1: סיראז' נסאר, בהופעת הבכורה שלו בהפועל ת"א, צימק בתוספת הזמן דווקא מול האקסית.

 

הרכבים

 

הפועל ב"ש: דודו גורש, מתן אוחיון, וויליאם סוארס, שיר צדק, אופיר דוידזאדה, ג'ון אוגו, אובידיו חובאן (רועי גורדנה, 60), מהראן ראדי (דן ביטון, 82)5, מאור מליקסון, טוני וואקמה, אליניב ברדה (שלומי ארביטמן, 72).       

 

הפועל ת"א: צליל חתוכה, איעד אבו עביד, לוקאס וינטרה, אדי גוטליב, שמואל שיימן, ניר לקס (סיראז' נסאר, 63), מיחאי פינטילי, איסמועילה לינגאנה, בן רייכרט (רמזי ספורי, 46), קלאודיו בומבה (שגיב יחזקאל, 80), ליביו אנטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי