ברק בכר: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

בכר. נהנה מהמחצית השנייה של קבוצתו
בכר. נהנה מהמחצית השנייה של קבוצתו | צילום: ירון אלפי

מאמן הפועל ב"ש לאחר ה-1:3: "הייתה לנו מחצית שנייה אדירה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פספסה את המקום הראשון לאחר שספגה בתוספת הזמן ב-1:3 מול הפועל ת"א, ובעקבות אותו שער של האקס סיראז' נסאר, היא מפגרת אחרי מכבי ת"א בהפרש השערים.

ולמרות האמור לעיל, החבורה של בכר נצמדה לצהובים בפסגה והציגה מחצית שנייה מצוינת מבחינתה מול החבורה של וואליד באדיר. ברק בכר אמר בסיום: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. הייתה לנו מחצית שנייה אדירה".

"במחצית הראשונה היינו בסדר. היינו מאוד דומיננטיים, ואחרי שעשינו תיקונים בהפסקה שמחתי שכבשנו שער מהיר במחצית השנייה", המשיך המאמן מבירת הנגב. 

"עשינו שינוים קטנים כדי להגיע למצבי הבקעה אחרי שבמחצית הראשונה ל הצלחנו לעשות את זה. ידענו שאחרי השער הראשון המשחק ייפתח והצלחנו לכבוש שער מוקדם. הגענו להמון מצבים ואנחנו צריכים לדעת לנצל אותם. הגול האחרון שספגנו מרתיח אותי, לא צריכים לקבל גול כזה".

כשנשאל בכר על כך שקבוצתו נצמדה לפסגה, אם כי יש לציין שלמכבי ת"א משחק חסר אותו תשלים מחר מול בית"ר ירושלים, אמר: "כיוונתי לכך שהפועל ב"ש תהיה קבוצה טובה ודומיננטית. אנחנו מתחברים יפה, זה ניצחון שלישי ברציפות, אבל אנו רק במחזור השמיני והדרך עוד ארוכה. החבר'ה נהנים, מליקסון שרציתי להוציא אותו ביקש להישאר והשארתי אותו כדי שגם הקהל יהנה". 

שמחה גדולה בסיום ב"טוטו-טרנר" (מאיר אבן חיים)

טוני ווקאמה שכבש את השער הראשון ונמצא בכושר מצוין עם ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים אמר: "אני מאוד שמח על ההופעה שלי ושמח עבור הקבוצה והמאמן שהעניק לי את ההזדמנות לשחק".

הקשר מהארן ראדי ששבישל פעמיים והיה ממצטייני המארחת אמר בסיום: "בשבילי בישולים ושערים זה בונוס. כל הקריירה שלי חשבתי ככה. אני מגיע לעבוד בשביל הקבוצה והחברים שלי.

ראדי. הבישולים הם בונוס עבורו (ירון אלפי)

"אני מסכים שעם הקהל הנפלא שלנו אנחנו מרגישים ביטחון", הוסיף ראדי על היכולת המצוינת אחרי ההפסקה, "במחצית הראשונה התקשנו לפצח את המשחק הטקטי של הפועל ת"א, אבל גם להבקיע ממצבים נייחים זה כוח של קבוצה".

מנגד, בהפועל ת"א ניתן היה לראות את אכזבת השחקנים שנותרו במקום העשירי בלבד. המאמן וואליד באדיר אמר: "בסה"כ עמדנו טוב על המגרש וחשבתי לעשות שינוי במחצית השנייה וללכת קדימה, אבל קיבלנו גול מהיר וזה שיבש לנו את המשחק".

ווקאמה מול רייכרט. עכשיו מחכה להפועל ת"א היריבה העירונית (מאיר אבן חיים)

באדיר גם דאג לצנן את הרוחות לאחר ההפסד כשאמר: "הפועל ת"א היא קבוצה עם 25 שחקנים חדשים וזה דורש תהליך וסבלנות. יש לנו דרך ולאט לאט נהיה קבוצה טובה".

לסיום, ולקראת הדרבי בשבת, הוא אמר בקצרה: "אני אופטימי כל הזמן. אני פה בשביל לעזור לקבוצה ואעשה את המקסימום כדי לעזור לה. אני באתי מאהבה ואני רוצה להישאר פה כל הזמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי