קובאר צפוי לפתוח בשער; בנין ממשיך לקבל גיבוי

בנין. בינתיים מקבל גיבוי
בנין. בינתיים מקבל גיבוי | צילום: ערן לוף

הפועל חיפה מחפשת ניצחון בכורה בבית. אברהם פאס ייחסר בסגל סכנין

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח מחר (שבת, 18:00) בסמי עופר את בני סכנין במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, כששתי הקבוצות ינסו לחזור למסלול הנצחנות.

 

האדומים מהכרמל, מגיעים לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, מתוכם שני הפסדים וירידה אל מתחת לקו האדום שהעלה את מפלס הלחץ במערכת. במועדון מקווים להשיג ניצחון ליגה ראשון בסמי עופר, לאחר שהפסידו בכל ארבעת המשחקים בבית.

 

 

בקבוצה עסקו השבוע בעיקר בפן המנטאלי בניסיון להחזיר לשחקנים את הביטחון. גם הבעלים יואב כץ, ששוהה בימים אלו בארץ, ערך שיחות עם השחקנים בימים האחרונים, כמו גם עם המאמן טל בנין. הבעלים נותן בינתיים גיבוי למאמן, אך עם התוצאות לא ישתפרו לא מן הנמנע שיבוצעו שינויים בעמדת המאמן.

 

מבחינה מקצועית, בנין מתלבט בין חיים מגרלשווילי ומיקי יאזו לעמדת המגן השמאלי. פרמיסל קובאר צפוי להמשיך בין הקורות, על אף חוסר היציבות שמציג השוער הצ'כי בשבועות האחרונים. דור מלול צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני.

 

פאס. יחסר מול הפועל חיפה (ערן לוף)

 

ובצד השני, בני סכנין מגיעה למשחק לאחר התיקו 0:0 הביתי המאכזב מול מכבי נתניה בשבוע שעבר, ותנסה לצאת עם שלוש נקודות על מנת לא להסתבך בתחתית הטבלה הצפופה.

 

נציגת המגזר תחסר מחר את אברהם פאס, בלמה הספרדי והעוגן בהגנת סכנין, כאשר את מקומו בהרכב צפוי לתפוס עוביידה חאטב, שיקבל דקות ראשונות במדי הקבוצה. גם דייגו קאצ'ובה, שעמד אתמול לועדת משמעת פנימית ונקנס ב-5,000 ₪ יחמיץ את המשחק בעקבות האדום שספג מול מכבי נתניה.

 

באשר לחלק ההתקפי, פיראס מוגרבי, שחוזר מעונש השעיה, יפתח יפתח על ספסל המחליפים, כמו גם הילאל מוסא, שעשוי לקבל דקות מול הקבוצה ממנה שוחרר רק לאחרונה. צחי אליחן צפוי לקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה.

 

הרכבים משוערים:

 

הפועל חיפה: קובאר, מלול, קיאנסקאס, רואש, מגרלשווילי (יאזו), ממן, דורה, פיניירו, רוצ'ט, סוויסה, לאלה.

 

בני סכנין: קדוש, עותמאן, אבו סאלח, חטאב, שאמי, חלאיילה, ז'אורז'יניו, גנאים, אזולאי, עמאשה, אליחן (מוסא).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי