"אחרי בני יהודה, אסור לנו לזלזל באף קבוצה"

חסארמה. רוצים לחזור למסלול הניצחונות
חסארמה. רוצים לחזור למסלול הניצחונות | צילום: ערן לוף

בק"ש מתכוננים למשחק הבית מול עכו. הוכנבוים: "תוצאת תיקו לא תהיה רעה"

(גודל טקסט)

הפועל קרית שמונה תארח מחר (שבת, 18:00) את הפועל עכו במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, כששתי הקבוצות רוצות לחזור למסלול הניצחונות. סגנית האלופה תנסה לבסס את מעמדה בחלקה העליון של הטבלה, האורחים מנגד, ינסו לברוח מהתחתית.

 

הפועל ק"ש מגיעה לאחר התיקו 2:2 המאכזב מבחינתה מול בני יהודה בבלומפילד, כשבשמונת המחזורים הראשונים היא רושמת הפסד אחד בלבד. למרות העדיפות של סגנית האלופה, במועדון לא מקלים ראש ביריבה. "גם בעונה שעברה הם עשו לנו צרות בבית וחזרו מפיגור 2:0 במשחק שעל פניו היה אמור להסתיים בניצחון קל שלנו", אמר שחקן הקבוצה, "כך שאסור לזלזל באף יריבה, בטח לא אחרי הקאמבק של בני יהודה בשבוע שעבר".

 

 

סאלח חסארמה יחסר שבוע נוסף את דניאל בורחל, שחזר להתאמן אך עדיין לא התאושש לגמרי מפציעתו. את מקומו בעמדת המגן השמאלי ימשיך לתפוס חן דילמוני. גם דוד מנגה לא כשיר במאת האחוזים ויתחיל את המשחק על הספסל. מי שכן חוזר להרכב הוא וובה בראון, שריצה עונש הרחקה מול מכבי חיפה בגביע הטוטו לפני כיומיים בו הפסידה סגנית האלופה, שעלתה בהרכב משני, 2:1.

 

במועדון הודיעו לפרנקו קלארו, החלוץ הארגנטינאי שהיה מועמד להצטרף לסגל הקבוצה, כי הוא משוחרר ורשאי למצוא לעצמו קבוצה. עוד לפני כן החלוץ היה מועמד להפועל עכו, שגם היא החליטה שלא להחתימו.

 

הוכנבוים. רוצה לשבור את רצף ההפסדים (עדי אבישי)

 

ומנגד, הפועל עכו מגיעה לאחר התבוסה 4:0 למכבי חיפה וכשהיא רושמת שלושה הפסדים רצופים, בהם ספגה עשרה שערים, כאשר גם תיקו מחר מול סגנית האלופה לא יאכזב את קבוצתו של ירון הוכנבוים.

 

המאמן אמר היום לספורט1: "זה משחק קשה אבל אנחנו מגיעים נחושים במטרה להילחם ולעשות תוצאה טובה. גם תיקו מחר לא יהיה רע עבורנו. קרית שמונה בבית זה אחד המשחקים הקשים בליגה".

 

מבחינה מקצועית, השינוי המשמעותי ביותר שמתכנן המאמן הוא חזרתו של הבלם מושיקו מישאלוף, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה. הקפטן יחזור למרכז ההגנה במקומו של עדנאן זהירוביץ' שיחזור לקישור, בעוד עדי קונסטנטינוס ירד לספסל.

 

בנוסף, ציון צמח, שלא פתח בהרכב מאז המחזור הראשון מול הפועל חיפה, צפוי לחזור ל-11 של ירון הוכנבוים על חשבונו של דור כוכב. שון וייסמן צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בחוד ההתקפה.

 

 

הרכבים משוערים:

 

הפועל ק"ש: חיימוב, אלקיים, פרננדס, גוטיירס, דילמוני, בראון, שמיר, אוסטוינד, עאבד, ברונו, מזרחי.

 

הפועל עכו: עמוס, לוי, קופיטוביץ', מישאלוף, מלול, יובאנוביץ', זהירוביץ', גילמור, צמח, קאסום, וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי